Avatar billede peter.g Nybegynder
22. januar 2004 - 22:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk på ældre bundkort

Hej eksperter

Er blevet tilbudt en ny ikke brugt harddisk, en Maxtor DiamondMax Plus 9 på 80 GB ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18960)

Har læst i manualen til mit bundkort, et MSI K7T Turbo (MS-6330), men har ikke kunne finde ud af om jeg umidlbart bare kan sætte den anden harddisk i...
Det står til at understøtte Ultra DMA 33/66/100..

Er det noget i kan sige ville kunne køre sammen ??

Kører i øjeblikket med en ældre IBM harddisk på 15 GB...

På forhånd tak...
Avatar billede bredker Nybegynder
22. januar 2004 - 22:09 #1
det kan fint køre sammen , du skal muligvis opdatere din bios , hvis den er af ældre dato
Avatar billede peter.g Nybegynder
22. januar 2004 - 22:16 #2
Mange tak...

Den vil jeg da bare sige ja tak til...
Avatar billede bredker Nybegynder
22. januar 2004 - 22:17 #3
køre selv med en 80 GB maxtor , og den er jeg glad for
Avatar billede peter.g Nybegynder
22. januar 2004 - 22:23 #4
Okay... Har også hørt den skulle være god nok den her... Så håber da også jeg blir glad for den...
Avatar billede .be Nybegynder
22. januar 2004 - 22:25 #5
Hvis du får problemer med at finde harddisken i dit styresystem skal du dele din hdd. op fx. 2x40 GB.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. januar 2004 - 23:16 #6
det er bedst med 3 partitioner, så udnytter man hdén bedst..O)
Avatar billede peter.g Nybegynder
23. januar 2004 - 08:15 #7
Har i forvejen delt min 15 GB hd op i 4 partitioner, så der kommer nok noget lign. på den nye..

Tak for råd