Avatar billede krofar Nybegynder
22. januar 2004 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Er dette et godt grafikkort?

Er dette et godt grafikkort?: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=54879
Nogen der kan fortælle lidt om grafikkort, og er det let at installere selv?
Avatar billede donlup Nybegynder
22. januar 2004 - 21:52 #1
to ting jeg ville ikke vælge det, men det er okey kort til den pris jeg ville lige lidt ekstra og få asus 9520 versionen til 512kr. Men det er bare mig, jeg ville kigge en ekstra gang på edbpriser.dk da jeg mener at kunne købe samme kort hjem for 400 i det firma jeg arbejder for. Installationen er let du tager det gamle ud sætter det nye i tænder installere driverne som du skal hente fra nvidia.com (på forhånd) og genstarter, så er det simpelthen det.
Avatar billede denmark77 Nybegynder
22. januar 2004 - 23:39 #2
nej det er et lortekort!!!sorry prøv med gf fx 5600 ultra med 256ddr det virker!!!
Avatar billede krofar Nybegynder
23. januar 2004 - 00:00 #3
denmark77>> Ja, men så er vi straks oppe i noget dyrere.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. januar 2004 - 09:37 #4
Hvis ikke der skal bruges flere penge på det end en plovmand, er der vist ingen vej uden om et FX 5200 kort som http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46175

Har du mulighed for at smide 200 mere i, kan du få et FX5600EP. Hermed får du et kort der understøtter dagens standarder helt ud (DX9). http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45875
Avatar billede denmark77 Nybegynder
23. januar 2004 - 11:47 #5
ja okai mit er dyrt!!