Avatar billede basketball Nybegynder
22. januar 2004 - 16:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilmelding / afmelding

HEjsa,

Ville høre om nogen har erfaring med at lave en sådan tilmeldingsliste..

Det jeg skal bruge en liste over en række navne. Udfor hvert navn skal der være tre forskellige gif. Afhængig af hvad brugeren trykke på skal denne gif være aktiv (må også gerne være flueben) således de andre brugere kan se om vedkommende er på eller ej :)

Nogen ideer
Avatar billede fennec Nybegynder
22. januar 2004 - 16:54 #1
???

Kunne du ikke uddybe det lidt, for jeg forstod desværre ikke, hvad du ønsker at lave.

:-)
Avatar billede basketball Nybegynder
22. januar 2004 - 17:01 #2
naturligvis... Det jeg skal lave er såmænd... Hvis vi siger jeg har en liste med navne. Ud for an hvert navn skal der så være 3 forskellige mulighed, enten tilmeld, afmeld eller ikke afgivet. Her skal en bruger så kunne vælge et af disse punkter, således de andre brugere kan se hvorvidt denne bruger er tilmeldt, afmeldt eller endnu ikke har afgivet..
Avatar billede denmark77 Nybegynder
22. januar 2004 - 17:06 #3
???????????????????????
Avatar billede basketball Nybegynder
22. januar 2004 - 17:13 #4
hmmm, syntes det virker meget klart....  på en linie skal det være 3 muligheder for afkrydsning. alt efter valg skal denne afkrydsning blive stående på sitet så andre også kan se den.. (krydser, grønt/rødt gif, flueben etc. lige meget med typen)
Avatar billede fennec Nybegynder
23. januar 2004 - 08:54 #5
nu tror jeg, jeg ved hvad du mener.
Du skal gemme disse data på en eller anden måde. Database, fil.... hvad havde du tænkt dig????
Avatar billede basketball Nybegynder
03. april 2004 - 13:51 #6
lukker...