Avatar billede ld Nybegynder
22. januar 2004 - 12:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en Java plugin til internet explorer ?

Jeg kan ikke finde en plugin til internet explorer så jeg kan udnytte Java-sider. Kan nogen komme med en løsning ?
Avatar billede powerade Nybegynder
22. januar 2004 - 13:01 #1
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 13:03 #2
www.java.com - tryk på "GET IT NOW!"
Avatar billede ld Nybegynder
22. januar 2004 - 13:48 #3
powerade => virker ikke... bearhugz => www.java.com - har prøvet. intet resultat.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 13:52 #4
Underligt .. prøv at hente pakken her

http://www.java.com/en/download/help/manual_download.jsp
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 13:52 #5
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 13:53 #6
(havde kommet til at kopiere den forkerte URL :-/ )
Avatar billede ld Nybegynder
22. januar 2004 - 14:07 #7
Det er netop den jeg har hentet. Jeg har også kørt windows update. Det virker stadig ikke.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 14:11 #8
og du har genstartet ?
Avatar billede ld Nybegynder
22. januar 2004 - 21:38 #9
ja. jeg har genstartet.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. januar 2004 - 21:40 #10
underligt ... når jeg installerer finder den både min IE og min mozilla Firebird...
Avatar billede ld Nybegynder
23. januar 2004 - 13:42 #11
jeg fatter det heller ikke. man skulle mene at den kan finde det hele med en opdatering og ved at hente alt det som den ikke selv kan finde ud af... meeen - det er jo microsoft...... :/
Avatar billede bearhugx Nybegynder
23. januar 2004 - 16:10 #12
jo jo ... det, som kommer fra www.java.com er jo ikke microsoft - men derimod fra Sun -- Men deres installer plejer da at virke bedre, end de installere, som kommer med Windows Update....

Kunne det tænkes at Windows Update erstatter din JVM fra Sun med den fra Microsoft (som er en del dårligere ????

Prøv evt. at installér Java fra Sun, og derefter genstart (altså uden at køre Windows Update ) og så se, om JVM'en virker der ...
Avatar billede ld Nybegynder
23. januar 2004 - 17:52 #13
det er faktisk en side som jeg selv har lavet som ikke kan funke. I teorien kan det være mig selv som har fucket det op, men det er lavet med en kode (jeg selv har lavet), som er kopieret og ændret lidt i værdierne. Det har virket 50 gange før, så jeg kan ikke se det skulle gøre noget.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
23. januar 2004 - 18:17 #14
ld >> prøv at gå ind på java.com og kig under punktet explore --- her kan du afprøve forskellige applets - og derved afteste om det er din JVM der er fucked eller om det kunne tænkes at det er din egen kode
Avatar billede ld Nybegynder
23. januar 2004 - 20:53 #15
jeg prøver lige... det kan godt tænkes at det er min egen kode... Men hey - im only human.... I´ll give it a try
Avatar billede ld Nybegynder
23. januar 2004 - 21:13 #16
Hey.... works. jeg tror jeg fik fundet noget. Der var et link som jeg ikke havde set.