Avatar billede no24 Nybegynder
22. januar 2004 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Power point vil ikke åbne filer i 2003 versionen

Når jeg f.eks. har lavet en PP præsentation i office 2000 og videresender den til en anden PC med office 2003, kan jeg ikke åbne den på den anden PC. Det er ikke et generelt problem men kun i nogle tilfælde det sker - andre gange kan jeg sagtens åbne filerne.

Microsoft kommer med en melding omkring Adobe PDF maker 5,0, som nu er afinstalleret. Hvad gør jeg??????
Avatar billede bkr2004 Nybegynder
22. januar 2004 - 13:46 #1
Har du prøvet at gemme i forskellige versioner af powerpoint under Gem Som ?

Selvfølgelig kan du ikke gemme i 2003 format i version 2000, men har de et fælles format ?
Min version 2003 gemmer som en præsentation, men også som en præsentation 97-2003 og 95. Det drejer sig om at finde et "neutralt" format.

Se også: Funktioner > indstilling (fanekortet) "Gem" og tjeck afkrydsningerne og versioner og filplaceringer

Ellers gem som webside (html), hvilket kan vises i en standardbrowser, eller som jpg billeder.

Den med Adobe 5.0 må du lige uddybe

Held og lykke
Avatar billede no24 Nybegynder
22. januar 2004 - 14:39 #2
Det hele står her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;302596
Men jeg har jo afinstalleret pdf maker for at undgå problemet - hvorfor bliver windows så ved med at opfatte pdf maker som installeret - man kan jo ikke hente en opdatering til noget som ikke længere er på PC'en
Avatar billede amerikaner Nybegynder
23. januar 2004 - 14:19 #3
Do a search on your HardDisk for "PDFMaker.ppa" and delete it (It is under Fælles\Adobe\osv. if I remember correctly).
Avatar billede no24 Nybegynder
24. januar 2004 - 07:59 #4
The ppa file was not to find, da den was deleted al'rede when I afinstallerede Los PDF maker.
Avatar billede no24 Nybegynder
24. januar 2004 - 08:02 #5
Åh bølle bob, mand. Det var så enkelt, at der var en opdatering fra office, som klarede problemet. Faktisk spiller også excel og word på banen med ufine tricks.
Avatar billede no24 Nybegynder
24. januar 2004 - 08:03 #6
Let's split the points - OK?