Avatar billede fist3r Nybegynder
21. januar 2004 - 18:40 Der er 20 kommentarer

Mr-Fister.dk

Hej.

Nu er Mr-Fister.dk v5 snart næsten helt færdig (færdig, og færdig, det bliver man aldrig)

Men det meste er lavet.

Ville meget gerne have en vurdering af siden.

Husk nu på, der mangler rigtig meget.

http://mr-fister.dk
Avatar billede mjl Nybegynder
21. januar 2004 - 19:07 #1
En lille hurtig - den er rigtigt pæn! Måske lidt "vi har set designet før" - men den falder godt ind i mine øjne...!

Bare det...

(Lav lidt mellemrum alle steder - det pynter)
Avatar billede lordhead Nybegynder
21. januar 2004 - 19:08 #2
Et helt igennem fedt site!

Dog skal du mindske opløsningen så siden mindst kan køre i 800*600. Det er ikke rart at skulle scrolle vandret.

Og så en lille bemærkning; Du siger siden næsten er færdig i starten af dit spm, men slutter af med at skrive at der mangler meget. Hvordan kan dette hænge sammen? :)

men altså et rigtig fedt site!
Avatar billede ducks Nybegynder
21. januar 2004 - 19:27 #3
For mig virker det hele lidt stort, måske kunne - især banneret og grafikken i menuerne - formindskes en anelse?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. januar 2004 - 19:54 #4
Lige et spørgsmål... Hvad er mr-fister for noget?... Det står ikke på forsiden og jeg gad ikke at oprette mig som bruger for at snuse... Skal du ikke lige ha' tydeliggjort, hvad idéen med sitet er?
Da jeg var derinde, så jeg godtnok, der var 8 online. Så det er sikkert et helt ok-sted. Men alligevel... Der er sikkert flere som mig, der ikke gider at oprette sig som bruger, når det ikke er helt tydeligt, hvad sitet går ud på...
Avatar billede minus Nybegynder
21. januar 2004 - 20:02 #5
nydelig side:)

prøv at gøre den en lille smule tyndere.
ellers synes jeg at det er en pæn side, gode sammensætninger.

prøv at lave "login" knappen mindre
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. januar 2004 - 20:04 #6
LOL fister kommer du også her :)
Gambi her
Avatar billede fist3r Nybegynder
21. januar 2004 - 20:32 #7
mjl - Tak skal du have. Lidt mellemrum hvor?
lordhead - Standarden idag er 1024x768 derfor den er så stor. Det skal betyde at det sådan nogenlunde er færdig men alligevel ikke :P
ducks - Mange har godtnok sagt det, men ved ikke rigtig.
_michael - Det er et community, med forum og internt mail system + Daglige nyheder. En lille privat side, som der nok bliver til noget stort, da jeg snart bliver dk billigste hvad angår bnc (bouncer)
minus - Der er mange knapper der skal gøres mindre, det ville jeg også kigge lidt på.

Tak for de mange svar.
Avatar billede fist3r Nybegynder
21. januar 2004 - 20:32 #8
Hej Gambi :D Kommer du for at vudere eller?
Avatar billede mjl Nybegynder
21. januar 2004 - 20:45 #9
F.eks. mellem "Brugernavn:" og boxen...

Tja - måske kun der - du burde måske "ommøblere" hele feltet - det ser lidt rodet ud, i forhold til alt det andet!

Brugernavn :  [      ]
Adgangskode : [      ]

eller lign.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
21. januar 2004 - 20:53 #10
Hej hej

Det ser rimelig godt ud....

1) Ja det er lidt stort...

2) Det ville pynte hvis Overskrifterne, over login txtboxene, var justeret så de har samme indrykning som selve boxene - og så med lidt mindre skrifttype.

3) Det er MEGET synd at TxtLinksne i [Forum Indlæg] fylder flere linier. Sæt evt txt-størrelsen lidt ned. og sørg for at når der opstår en 2. linie - at den er indrykket så den starter samme sted (horisontalt) som 1. linie.  (ligi nu virker den meget rodet).

4) Jeg ville nok lave topgrafikken så den ikke fyldte så meget i højden - det er synd man ikke ser så meget indhold bare på grund af en grafik, som man hurtigt har set og som fremover ikke har nogen betydning for den besøgende.

5) - Og så er der lige den sædvanlige med stavefejl...

6) Alt i alt en pæn side...

Det var alt fra SKARVEN indtil videre -  hygge...
Avatar billede fist3r Nybegynder
22. januar 2004 - 09:18 #11
mjl - Forstår ikke rigtig?
skarvenneverdies - Okay. Det med stavefejl kan jeg jo sagtens rette op på :D - Men kan du sige sådan nogenlunde, hvor de ligger?

Alt det andet skal jeg nok se om vi kan få rettet.
Avatar billede jps6kb Novice
22. januar 2004 - 09:46 #12
Det er en fed nok side... det eneste er at under forum indlæg, synes jeg godt skriften kunne være en smule mindre... det er svært at overskue...
Avatar billede fist3r Nybegynder
22. januar 2004 - 09:53 #13
jps6kb - Selve overskriften eller teksten (Fx. "Problemer med din menu") ?
Avatar billede jps6kb Novice
22. januar 2004 - 11:49 #14
Ikke overskriften... indlæg'ene...
Avatar billede fist3r Nybegynder
22. januar 2004 - 12:33 #15
Det har vi prøvet, det bliver ikke godt.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
22. januar 2004 - 13:59 #16
Så kan du prøve at lave så den automatisk afkorter, f.eks:

Problemer med m...

- og hvis man så holder musen over, får man resten af se i et ALT
Avatar billede fist3r Nybegynder
22. januar 2004 - 14:04 #17
Ja, det kunne være en god idé.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
22. januar 2004 - 18:42 #18
kaNONT fedt
Avatar billede soerenm Nybegynder
03. februar 2004 - 12:45 #19
Smattet topgrafik - den sædvanlige "type" layout.
Avatar billede mjl Nybegynder
06. marts 2004 - 11:35 #20
Og så blev der ro - sover du stadig? :o)