Avatar billede bamig Nybegynder
21. januar 2004 - 18:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Glem kodeord

Jeg vil gerne havde mit MSN Messenger program til at glemme kodeordet på en konto jeg tidligere har indtastet.

Jeg er gået ind under instillinger og afkrydset "Tillad automatisk logon, når du har forbindelse til Internettet". (Hvilke er den eneste funktion jeg har fundet som har noget at gøre med mit problem)

Men det slår kun fra, at den ikke automatisk logger på. Man kan stadig trykke "Log på" uden at skrive kodeord. Altså den husker kodeordet men logger bare ikke på.

Jeg vil gerne havde den til fuldstændig at glemme kodeordet.

Det ikke en mulighed at få den til at huske et andet kodeord. Jeg vil havde den til at glemme det nuværende, og ikke huske et andet.

Jeg køre MSN Messenger version 6 og Windows Messenger 4.7.
(Windows Messenger bruger jeg ikke, og vil ikke. Men det husker også kodeordet på kontoen. Jeg har også kikket under indstillingerne men her ser jeg ikke én eneste funktion som har det fjerneste med mit problem at gøre.)

Jeg har i hverken MSN eller Windows Messenger på noget tidspunkt afkrydset "automatisk log på". Det kan dog i yderste tilfvælde være dette der er sket eftersom der er en multibrugercomputer.

Håber I kan hjælpe, på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2004 - 18:26 #1
ind på www.msn.dk og send spørgsmålet til dem :-)
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 18:33 #2
du kan evt. ænddre dit password og lad være med at lade windows huske den nye kode..
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 18:37 #3
Her kan du hente et lille program der kan stoppe windows messenger..
http://www.tweakup.dk/HTML/download/winxp.php#
Avatar billede arlet Juniormester
21. januar 2004 - 18:49 #4
Du kan fjerne windows messenger sådan

Gå i start - kør og kopier denne linje ind:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede bamig Nybegynder
23. januar 2004 - 17:58 #5
Jeg har fundet ud af det.

Til andre med samme problem:
  Åben "Kontrolpanel" > "Brugerkonti".
  Windows XP:
    Gå ind under profilen med problemet.
    Kik under relaterede opgaver og find:
      "Administration af dine gemte adgangskoder"
      Fjern Passport og evt. andre.
  Ikke Windows XP:
    Her fandt jeg hjælp:
      http://help.msn.com/DA_DK/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerv61XP.ini&H_VER=1.7

Så skulle det være klaret.

(Jeg kan desvære ikke bruge nogen af jeres "svar," eftersom jeg har brug for Windows Messenger, men westhi hvis du vil havde nogle af points'ne så send et svar.)
Avatar billede knighten Nybegynder
23. januar 2004 - 18:26 #6
Den kommer igen.... gør den ik?
Avatar billede bamig Nybegynder
24. januar 2004 - 15:58 #7
Kun hvis du afkryders "Log mig automatisk på".
Avatar billede bamig Nybegynder
24. januar 2004 - 15:59 #8
Den vil selvfølgelig huske din email addresse næste gang du logger på, men ikke dit kodeord.
Avatar billede knighten Nybegynder
24. januar 2004 - 16:01 #9
ja - sad og legede med det igår aftes... smart nok.