Avatar billede hobbez Nybegynder
23. januar 2001 - 23:39 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Så er jeg paranoid igen: deram = futkid <-> sita ????????

Deram er kun registreret for 6 besvarede spørgsmål:

Tre spørgsmål er oprettet af Futkid til hhv. 115, 450 og 310 point, og svaret af Deram og svar accepteret (på lidt diffust grundlag efter min mening).

Det er i øvrigt de tre spørgsmål fra Futkid der har været flest point på.

De tre resterende spørgsmål Deram har besvaret er begge stillet af Sita.

Sita har i øvrigt kun besvaret 6 spørgsmål, alle stillet af ham selv (har trukket sine point tilbage i alle tilfælde, undtaget et, hvor han \'kun\' trak halvdelen tilbage.

Alle spørgsmål stillet af Sita til over 100 point har han (vist) tukket tilbage, med en enket undtagelse.

Undtagelsen er et spørgsmål til 250 point, hvor Deram har fået 1/3 (igen på et lidt tyndt grundlag, efter min mening).

Flest point herefter er 60, hvoraf Deram har besvaret de to. Og - surprise surprise - i mindst et tilfælde på tyndt grundlag

Jeg overlader det til de mindre paranoide at afgøre sagen.

Links:
http://www.eksperten.dk/spm/45425
http://www.eksperten.dk/spm/38567
http://www.eksperten.dk/spm/27377
http://www.eksperten.dk/spm/26182
http://www.eksperten.dk/spm/26119
http://www.eksperten.dk/spm/25809
http://www.eksperten.dk/spm/25277

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. januar 2001 - 23:43 #1
\"De tre resterende spørgsmål Deram har besvaret er begge stillet af Sita.\"

Skulle have lydt

\"De tre resterende spørgsmål Deram har besvaret er alle stillet af Sita.\"

/Rob

Avatar billede pstric Nybegynder
23. januar 2001 - 23:47 #2
hobbez>> læg evt. et link til dette spørgsmål i alle ovenstående, så de anklagede kan få mulighed for at forsvare sig. Det vil også lette admin\'s arbejde.
Avatar billede blazer Nybegynder
23. januar 2001 - 23:47 #3
lååååååål...er HELT KLART SNYD!

ved ikke hvorfor han gør det...men det r snyd!
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. januar 2001 - 23:52 #4
pstric >> Det har jeg gjort, i det nyeste af spørgsmålene (http://www.eksperten.dk/spm/45425  - hvor jeg ikke forstod hvorfor point blev tildelt som de gjorde (læs: Jeg ikke fik flere *G*))

/Rob
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. januar 2001 - 23:52 #5
JA man kan undre sig over at Derem, fuktid og sita benytter sig af, aa = å og ae = æ før eller siden.

Avatar billede pstric Nybegynder
23. januar 2001 - 23:56 #6
hobbez>> Ja, jeg har også set, at det kun er i det første indlæg, at du har lavet et link. Men sita er jo ikke med der, og ved sikkert ikke at du har indledt en efterforskning.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. januar 2001 - 23:57 #7
Jeg kan specielt godt lide dette ?

http://www.eksperten.dk/spm/27377

Hvordan kunne deram vide at der var dobbelt boot på compen????????
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 00:26 #8
Nice one! :o) You go, hobbez!
Avatar billede teknik Juniormester
24. januar 2001 - 00:28 #9
45425 ser ok ud..ómend point fordelingen måske er en anelse \"stram\"
38567 ser meeget fusket ud
27377 ser ok ud..det er jo ikke forbudt at tænke, ..og deram kender sita privat..og måske sita\'s PC
26182 ..lidt \"underlig\", men afslører, at deram kender sita privat.
...og måske læser det samme...kunne forklare at de kender/ forstår hinandens spm. godt...
26119 ...Igen er pointfordelingen måske lidt til fordel for deram...men ikke \"slem\" - ren tredeling
....dog en Uups, at Sita nu pludselig skrive ae for æ.....?!
25809 ...meeget suspekt...og helt konsekvent...aa i stedet for Å både i Spm. og svar :-((

....Navnene kunne dog godt antyde indvandrer baggrund, som typisk ville resultere i engelske versioner i første omgang, og derfor vanen med at skrive  æ ø å på US tegnsæt....

Har selv svaret på enkelte tillægsspm. fra Sita, i den forløbne uge og fornemmer at der er \"Hunkøn\" bag de indlæg, så jeg tror egentlig mere på at det er \"deram\" som har én ekstra bruger - , mens sita blot er en deram kender, som er tilbøjelig til at være \"flink\" overfor \"vennerne\"

mvh :-)
Teknik
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. januar 2001 - 00:33 #10
pstric >> Du har ret - har tilføjet en henvisning til dette Q i http://www.eksperten.dk/spm/26182

/Rob
Avatar billede teknik Juniormester
24. januar 2001 - 00:35 #11
Flere af sita\'s indlæg afslører godt nok tydeligt brug af ae og oe  kombinationer,  men
deram/futkid er kun involveret i ét af Sita\'s fire dyreste Spm.... og får kun 1/3 af points...
så det lugter slet ikke af at Sita er et \"pointflytter\" navn.

Avatar billede pstric Nybegynder
24. januar 2001 - 00:36 #12
hobbez>> Så skulle alt jo være i orden nu. I hvert fald fra din side ;-)

Så må vi se, hvad de tre + admin\'s siger. (+ teknik)
Avatar billede blazer Nybegynder
24. januar 2001 - 03:54 #13
se her :)
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 03:55 #14
blazer : *LoooooL*
Avatar billede pstric Nybegynder
24. januar 2001 - 03:56 #15
Skal I aldrig i seng?
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 03:57 #16
pstric : Så vidt jeg kan fornemme sidder du også oppe... eller har du udviklet en eksperten-bot? *LoL* *Går i seng nu*
Avatar billede pstric Nybegynder
24. januar 2001 - 03:59 #17
Automatisk Ekspertensvarer? Det er vist kun tdaugaard der har sådan en *G*
Avatar billede andreasn Nybegynder
24. januar 2001 - 04:41 #18
ahh  så lad dem dog snyde  hvorfor skal man ha så ondt i røven  lad dem være ignorer dem  altså  så er den  ugle ude

Andreas
Avatar billede sita Nybegynder
24. januar 2001 - 08:29 #19
Nå, der er vist en der er sur. Ja, vi kender hinanden. Det vil sige jeg kender Deram og ved at han kender futkid. 2 amerikanere og en englandsk.

Håber at det er ok at snakke sammen udenfor Eksperten også.

Sita
Avatar billede sita Nybegynder
24. januar 2001 - 08:30 #20
Det er selvfølgelig Englænder, undskyld.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. januar 2001 - 09:55 #21
hobbez/teknik>> skal vi isolere Deram/futkid, og afvente deres svar. Kommer det ikke skal de slettes.

Sita>> Selvfølgelig er det OK at tale udenfor eksperten, det kan vi desværre ikke forbyde :). Husk dog lige ikke at fordel ekstra point til venner via eksperten. Andre bliver sure over det, som du nu har oplevet!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2001 - 11:54 #22
Andreasn -

Det er simpelthen den dummeste kommentar jeg længe har hørt. Gu skal vi da ej lade dem snyde...

Og så lige... Du har vist lige lovligt mange point ude... Skulle du ikke lige få lukket de spørgsmål - Det er vist det mindste du kan gøre for den hjælp du får herinde...

Point opsparet (688 dage * 5 point) 3440
Point tjent 150
Point brugt 310
Point ude 4031
Banner Point 1
I alt -450

Du er tilsyneladende klart spild af tid. Du ryger på min sorte liste...

/Nikolaj
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. januar 2001 - 12:01 #23
nikolaidu >>

Hehe, godt spottet :o)

/Rob
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2001 - 12:04 #24
i lige måde da´ :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 12:04 #25
nikolajdu : WoW! Han slår zq da ripley med flere længder, ham andreas! Syyygt...
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. januar 2001 - 12:05 #26
nikolaidu >>

Hmm, det er nu kun to spørgsmål. Det ene til 4001 point (!) og fra i går. Nok ikke så godt spottet alligevel :o)

/Rob
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2001 - 12:09 #27
hobbez jeg kiggede ikke på hvilke spørgsmål... Anyway har vist også diskuteret det med de 4001 point. det er ligeså dumt som hans kommentar her.
Avatar billede deram Nybegynder
24. januar 2001 - 13:12 #28
Hov, jeg er har vist naesten svaret på alle spørgsmål som futkid har stillet (hvis jeg ved det), men det er der vel ikke noget forkert i. Vi er rigtigt gode venner og spiller en del netværksspil etc. Muligvis vil man hellere give nogle point til en ven hvis han har svaret på spørgsmålet.

Jeg lover at jeg skal afholde mig fra at svare på futkids spørgsmål , selvom det tager noget af det fede ved eksperten væk. Sita, hende syntes jeg nu ikke jeg har fået noget specielt af.

Avatar billede andreasn Nybegynder
24. januar 2001 - 14:01 #29
nikolajdu> Hør skattepige  korrekt jeg var inde at se mine points og ja der er -451  men i min status linje er der :

andreasn
Point  390
Point ude  4031
Placering  16139

Men fair nok ret skal være ret, det spørgsmål til 4001 er 1 todelt spørgsmål hvor jeg kun har fået svar på det ene, så halvdelen af pointsne ryger ned i lommen igen, om folk vil snyde SÅ lad dem da for satan, får du ondt i røven af det?
Hvis jeg har lyst til at gi 4001 points for et spørgsmål så er det vel min deal, skal jeg spørge nogen om lov om jeg må først? Er dette et diktatorisk forum hvor man maks giver 2 point? Hvad skal vi så med den lille smarte fidus hvor vi selv kan vælge point antal, tror du har ondt i røven.

Admin_Andreas: Får i ikke snart rettet det pointsystem så denne slags ubehagligheder opstår på eksperten, det er lidt tyndt hvad skal vi med den point funktion når den ikke virker?

Andreas
Avatar billede andreasn Nybegynder
24. januar 2001 - 14:03 #30
            IKKE
            \\ /
ubehagligheder opstår
Avatar billede mpj Nybegynder
24. januar 2001 - 17:40 #31
Andreasn>>

\"hvorfor skal man ha så ondt i røven\"
\"får du ondt i røven af det\"
\"tror du har ondt i røven\"

Tydeligvis... han må da være bøsse? *gg*

MPJ
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 18:14 #32
mpj : *LoL* No doubt about it! *fnis*
Avatar billede andreasn Nybegynder
03. februar 2001 - 17:34 #33
eheh  jae  det er nok det ikke!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 15:40 #34
det virker ikke som om der er interesse i at forsvare sig, så slettes brugerne ?! sidste chance......
Avatar billede teknik Juniormester
05. februar 2001 - 19:32 #35
>>andreas admin

Både Deram og Sita har da kommenteret...
Sita, er der jo ikke noget \"på\" - overhovedet, når det kommer til stykket.
..ud over at skrive ae oe....og det er vel \"tilgiveligt\" for en udlænding

Og mellem Deram / Futkid er der nok givet lidt rigeligt points frem og tilbage, men det er fordi de er venner......
Og Deram har lovet \"Bod og bedring\"....

...Jeg stemmer for at der - i dette lidt specielle tilfælde - gives en chance til.

Jeg ved ikke om Hobbez er enig/uenig.

mvh :-)
Teknik