Avatar billede dudepres Nybegynder
21. januar 2004 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brugervejledning til citroen xantia?

Hej,

nogen som ved hvor man kan downloade en brugervejledning til citroen xantia? Altså en manual som fortæller hvad lampe A betyder når den blinker osv.

Rgs
The Dude
Avatar billede dudepres Nybegynder
21. januar 2004 - 11:07 #1
Xantia 2,0 årgang 1995 med airbag for at være helt præcis :)
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
21. januar 2004 - 11:44 #2
De oplysninger er normalt ikke frit tilgængelige, da det er fabrikanterne der hver for sig laver deres egne systemer også til afkodning af fejlmeddelelser, så står der intet i den normale instruktionsbog, så er det en værkstedshåndbog der skal til, prøv evt Haynes
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. januar 2004 - 12:08 #3
De oplysninger dudepres søger, står nu i den medfølgende instruktionsbog. (jeg er selv den blandet tilfredse ejer af selvsamme model og årgang).

Bogen er dog omfattet af almindelig copyright, hvorfor den ikke distribueres i elektronisk form.
Avatar billede dudepres Nybegynder
21. januar 2004 - 12:33 #4
åh.. lav svar nanoq så kan i dele. Takker for hjælpen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. januar 2004 - 12:40 #5
Ellers tak. du fik jo ikke så meget ud af det. Du skal være velkommen til selv at tage min halvdel :)
Avatar billede dudepres Nybegynder
21. januar 2004 - 13:08 #6
Jeg giver det til viking :)