Avatar billede macmus Nybegynder
20. januar 2004 - 15:30 Der er 7 kommentarer

Stabil bærbar søges

Jeg skal købe en ny bærbar, men hvilken?
Den skal bruges til lydredigering (pro tools), tekstbehandling, være en haj på nettet og tåle at komme ud af huset til daglig.
Jeg ønsker mig en meget stabil, lydløs, nogenlunde fremtidssikret, slagstærk bærbar, som giver brugerglæde, uden at jeg behøver vide alt for meget om hvordan den fungerer.
Så - hvis du har rigtig gode erfaringer med en bærbar, som passer til mine behov - sig til!
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2004 - 15:40 #1
en ibm er altid et godt valg..
www.laptop.dk

han plejer at kunne presses til at smide en taske med i købet eller noget.
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
20. januar 2004 - 15:51 #2
Dell er fint
www.dell.dk

jeg har selv en vega+

De er gode og til rimelige penge
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. januar 2004 - 15:54 #3
Toshiba skulle også være kendt for at lave gode bærebare computere, jeg har haft min Toshiba Satelite Pro 4200 i 3½år nu og den kører stadig stabilt, på trods af, at jeg har brugt den hver eneste dag igennem de sidste 3 år i skolen og har haft den med på diverse ferier.
Må dog indrømme at jeg ikke har været forsigtig med den igen, den har oftest bare ligget i en almindelig taske, med bøger, blyanter og madpakker, men den kører endnu :D
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. januar 2004 - 15:59 #4
Men skal da snart have en ny, der er lidt hurtigere, så har tænkt på måske at købe en Acer Aspire2003, den har mange muligheder og er vel forholdsvist fremtids sikret, ved ikke hvor stabil den er..... men har læst at den skulle være god i diverse PC blade.
Men kan da anbefale dig at købe bladet Privat Computer i denne måned, der er der test af en række bærebare computere.
Avatar billede nimoha Nybegynder
20. januar 2004 - 16:07 #5
Jeg har lige selv købt denne her, og er rigtig godt tilfreds:

Intel Centrino 1600MHz
ATI Radeon M9000
512 MB DDR RAM
60 GB Harddisk
CD brænder / DVD
15" TFT Skærm
USB 2.0
WLAN
FireWire / TV-out
56K modem

vægt 2,6 kg

http://www.pc-lager.dk/comp_grund_konfig.php?konfig_id=62
Så den kan du roligt købe ;D
Avatar billede lbedb Nybegynder
07. februar 2004 - 17:18 #6
Prøv at kigge her www.billigebaerbare.dk
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. maj 2004 - 16:21 #7
Fik du svar nok :)