Avatar billede abramovic Nybegynder
20. januar 2004 - 14:34 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Msn Addons

Er er nogle der kender et program, så man kan have mere end 10 andre humør ikoner end dem i forvejen.
Avatar billede pagman Nybegynder
20. januar 2004 - 14:41 #1
Så vidt jeg ved, er der ikke nogle programmer. Da Messenger selv kan lægge flere "humør ikoner" ind.. jeg kan sende dig en .rar fil med 50 nye "humør ikoner"
som du bare skal ligge ind i messenger en efter en.. det tager lidt tid.. Men er klart det værd..

Contakt mig på Philip_Geslau@hotmail.com
Avatar billede nimoha Nybegynder
20. januar 2004 - 14:57 #2
Prøv at kigge i download-sektionen her www.mess.be
Avatar billede knighten Nybegynder
20. januar 2004 - 15:50 #3
Har heller ikke set eller hørt om noget - desværre

Du kan bruge så mange genvejstaster du vil... det kræver så bare at man kan huske dem.
Avatar billede pagman Nybegynder
20. januar 2004 - 20:39 #4
Hey kan lige sige at mine "humør ikoner" ligner de originale.. og af det kun er nogle af dem der har et andet motiv..
men alle klart fede at have..
Avatar billede el-jacob Nybegynder
20. januar 2004 - 22:33 #5
Abramovic...

Dette add-on vil løse dit problem... Add-on´et hedder "ms plus" og giver muligheder for en masse nye features...

Tjek deres site ud for mere information.. og download add-on´et 100% "gratis"

: http://www.msgplus.net/

Det fedeste Add-on i nyere tid :P .... ;)
Avatar billede knighten Nybegynder
20. januar 2004 - 22:40 #6
MsgPlus giver ikke flere humørikoner....

Hvis du nu installere Plus, så sørg for - IKKE - at acceptere sponsorpakken under installationen.. den er fuld af spy.
Avatar billede el-jacob Nybegynder
20. januar 2004 - 23:06 #7
Til Knighten...

Nej ms plus giver ikke flere humørikoner, var heller ik det Abramovic spurgte om så vidt jeg kunne forstå??

Ms plus giver tilgængel den feature at når man er inde i et konference vindue (er det vindue du taler med dine venner i) kan man så ved at trykke Alt+<>\ som er = \ fremkalde ens personlige ms plus liste over humørikoner..og i denne liste er der ikke kun plads til de ca. 8 rækker man normalt kan have i en messenger uden ms plus, nej der er nu plads til så mange humørikoner man end tilføjer... Dette er totalt smart og gør efter min mening "ms plus" til et af de bedste add-on´s verden over... :)

Og ja rigtigt hvad Knithen siger det med reklame/spyware versionen...

Men altså kom selv til at downloade det i den version for at "støtte udvikleren af ms plus som at der stod på siden" var en stor fejltagelse..., men med lidt hjælp fra www.eksperten.dk plus et par andre sites og lidt teknisk snilde kom jeg hurtigt af med programmerne...

www.spywarefri.dk er desuden en super side til at vedlige holde sin computer med :D

og hey Abramovic... hvis at det er mig der helt har misforstået dig, og det var flere humørikoner skjult, som vist du ønskede dig ja så kan jeg sige det samme ligesom n_jay : www.mess.be er en cool site med masser af lækkert stuff til at få en lidt sjovere oplevelse med messenger...

Men må så også tilføje at : www.ilovemessenger.com er en mindst lige så fantastisk side da der også er meget nyttigt at hente der.! ;D

Håber du kan bruge mine kommentarer/svar

Mvh

||< El Jacob © >||
Avatar billede el-jacob Nybegynder
20. januar 2004 - 23:08 #8
ups gav et forkert URL til ilovemessenger... her er det rigtige/korrekte :)

: http://ilovemessenger.msn.com/
Avatar billede knighten Nybegynder
20. januar 2004 - 23:23 #9
Msg Plus giver ikke mulighed for at få en oversigt over flere humørikoner <--- mente jeg :-)

Men det gør det så alligevel kan jeg forstå... Og det spiller fanme. :-D
Jeg kan bare ikke rigtig få det til at virke - skal jeg holde alt nede mens jeg trykker på < og derefter > og derefter \ ...?
Avatar billede el-jacob Nybegynder
20. januar 2004 - 23:51 #10
Nej Knighten du skal holde "Alt" nede mens at du så trykker på den knap der sidder skråt nedad til venstre for A og Z... på knappen står der symbolerne > < og \..

Det er \ du skal bruge..

Altså en opsummering.. når du først holder "Alt" nede hvorefter du så altimens holder "knappen med symbolerne: ><\" nede skulle der så gerne danne sig et sådant tegn i besked vinduet: "\"

Når at det er dannet kommer/popper der automatisk et vindue op...

..det er i dette vindue hvori du kan have alle de humørikoner du vil.. kun fantasien sætter grænser..

dette vindue kaldes for "mine plus humørikoner" eller noget i den stil :)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
20. januar 2004 - 23:53 #11
Håber du forstår det nu Knighten.. for kan altså ikke forklare det bedre...

bare skriv tegnet \ i en besked i et beskedvindue... og menuen skulle poppe frem ...
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 00:01 #12
Oki - nu er jeg ved at være med... Det er altså AltGr + ><\ så man laver en backslash...
Mener du sikker på det ikke er en plugin du har installeret... ?
For det virker ikke på nogle af de tre maskiner jeg har herhjemme der kører Plus 2.54.74
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 01:15 #13
Fedt... NU virker det sgu..

plus >> instillinger >> kvik-ikoner >> konfigurer...

el-jacob>>
Det var bare fordi jeg ikke havde den samme genvej som dig. ;-)
Er du gal jeg har ledt længe efter den funktion lige siden jeg installerede Plus - Tak skal du have... vil du have nogle point for din hjælp... ?
Avatar billede abramovic Nybegynder
21. januar 2004 - 13:41 #14
Jeg har installeret msn plus, men når jeg vælger humørikoner skal man skrive noget, men hvad, jeg har prøvet at skrive 1,2,3 osv. men så skriver den bare tallet istedet for ikonet. Point bliver givet senere.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 17:00 #15
Når du trykker på oprethumørikoner under funktioner og derefter tilføj, så skal du skrive en genvej (det er det du skriver i beskeden f.eks. *tunge) derefter skal du give ikonet et navn, der kan du skrive lige hvad du vil.

Er det dine genveje du har benævnt 1,2,3....?

Husk at de virker først når du sender dem...
Eksempel:
Hvis du taster *tunge ind i dit beskedfelt og sender så vil der komme et ikon med et ikon der rækker tunge
Avatar billede abramovic Nybegynder
21. januar 2004 - 18:04 #16
Jeg har MSN plus, jeg har oprettet nogle humørikoner, men man skal skrive et navn for humør ikonerne, der har jeg skrevet 1, men så når jeg sender står der bare 1.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 18:11 #17
Du skal ikke skriv navnet, men genvejen, pkt 2 i oprette humørikon (den på max. 7 tegn

Hvis du i samtalevinduet trykker på den lille smiley - så kommer der en menu op, er dit nye ikon i den menu..?
Avatar billede abramovic Nybegynder
21. januar 2004 - 18:21 #18
det er msn plus genvejs menu jeg bruger men den virker ikke.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 18:56 #19
Lyder underligt....
Hvis du har oprettet dine egne humørikoner vil du også kunne se dem i menuen hvis du trykker på det lille ikon lige oven over hvor du skriver din meddelelse...

Jeg skal lige forstå dit første spørgsmål ordentligt...
Du har lavet egne humørikoner før..
Og nu er du træt af at der kun kan være ti og vil have nogle flere..

i så fald... er dine ikoner så tilføjet i kvik-ikoner i msgPlus...?
Avatar billede abramovic Nybegynder
21. januar 2004 - 19:06 #20
korrekt
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 19:16 #21
Og de har det samme navn.. både da du tilføjede dem i messenger og i plus... ?
Avatar billede abramovic Nybegynder
21. januar 2004 - 19:39 #22
jeg har først tilføjede dem efter installationen
Avatar billede knighten Nybegynder
21. januar 2004 - 20:06 #23
ikonerne skal både tilføjes i messenger OG i plus.. Og de skal have samme genvej begge steder...

Har du gjort det.. ? :-)
Avatar billede abramovic Nybegynder
22. januar 2004 - 14:54 #24
det virker nu. tak
Avatar billede knighten Nybegynder
22. januar 2004 - 17:41 #25
Det var så lidt :-)