Avatar billede magnust Nybegynder
23. januar 2001 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversigt i PDF?

Er det muligt at gemme sit pdf-dokument så bookmarks i venstre side er synlige uanset om dokumentet åbnes på en anden maskine end den hvor den er produceret, og kan man \"låse\" forstørrelsen i f.eks. 100%?
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 18:53 #1
Man må kun oprette et spørgsmål et sted og een gang. (måske du har dobbeltklikket på et eller andet???)

Se også http://www.eksperten.dk/spm/45438
Avatar billede magnust Nybegynder
23. januar 2001 - 20:55 #2
Jeg er har, i iver,  dobbeltklikket. Sorry.
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 21:06 #3
Helt OK. Du kan selv lavet et svar herinde og så acceptere det. Derved lukker du spørgsmålet og tager dine point tilbage. Folk der ønsker at besvare spørgsmålet og hjælpe dig kan så klikke ind på http://www.eksperten.dk/spm/45438

Smart, ikke?
Avatar billede magnust Nybegynder
23. januar 2001 - 22:42 #4
Ja, når man bare leder længe nok så...
Løsningen findes ved at man i dokumentet vælger:
File/Document Info/Open - i denne menu har man mulighed for at fastsætte hvordan dokumentet skal fremstå når det åbnes:)
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2001 - 23:26 #5
Fint nok! Så må du jo også hellere lukke det andet spørgsmål du har lavet og spare de point!