Avatar billede klausens Nybegynder
20. januar 2004 - 11:41 Der er 7 kommentarer

Statistikker og rapporter

Jeg skal snart lave en opgave om hackere, virus programmøre osv.. Men jeg skal ikke fortælle om tekniske ting, men bag facaden, og finde ud af hvorfor en hacker hacker, hvem er han typisk, alder osv... Altså, jeg vil bag mennesket, også med hensyn til virus bagmænd. Også spyware interesserer mig, hvorfor de gør det, hvordan tjener de penge på det, hvordan finder de folks email adresser...Sådan nogle ting, kan i svare på nogle af spørgsmålene er i velkomne til det, men jeg leder efter rapporter om disse ting, stastikker, tal og bogstaver, alle links er velkomne, guider til at beskytte folk, avis artikler på nettet...ALT der kommer disse ting ved..På forhånd tak for hjælpen!..
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. januar 2004 - 11:53 #3
Her kan du læse et par artikler jeg har skrevet bl.a. og dette emne

http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. januar 2004 - 15:09 #4
Og du er selvfølgelig velkommen til at spørge, jeg er CPSA certificeret og har derfor adgang til en del lukkede fora med den slags oplysninger, eller jeg kan skaffe oplysningerne af andre kanaler
Avatar billede klausens Nybegynder
21. januar 2004 - 19:55 #5
Mange tak for links'ne....Øh, men kender I nogle sider om spam..? Det er jo et stort problem idag, og jeg vil bl.a. gerne vide hvordan de får ens mail? Hvordan de sender mails'ne..? Altså, jeg skal bagved facaden på spam, ikke bare tal og fremtiden, de er nemme at finde, men hvad får spammerne ud af det..? Osv...Men mange tak for links indtil videre..!
Avatar billede klausens Nybegynder
26. januar 2004 - 12:29 #7
Øhh...Ved godt at det kan lyde svært..Men vil lige stille et par spørgsmål til vdr. spam:) Hvem er spammerne? Hvad er deres formål? Hvorfor gør de det? Hvordan tjener de penge på det? Hvordan kan vi stopper dem?