Avatar billede supertau Nybegynder
23. januar 2001 - 17:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende fra outlook 97

Jeg kan pludselig ikke sende , men godt modtage, fra outlook 97 under win 2000.
Afsendt post kommer direkte i indbakken med følgende fejlmeddelse :
Der var ingen transportprovidere tilgængelige til at levere til denne modtager.
Jeg har prøvet at sætte kontoen op i outlook express, og der virker det fint.
Avatar billede €yston Nybegynder
23. januar 2001 - 19:03 #1
Prøv at nedlægge kontoen i Outlook 97 og oprette den igen.
Avatar billede supertau Nybegynder
23. januar 2001 - 19:16 #2
Det har jeg prøvet, og det virker ikke. Det er som om at det er noget exchange opsætning der er forsvundet, men jeg kan ikke finde nogen steder i win2000 hvor det kan afinstalleres og installeres igen.
Avatar billede €yston Nybegynder
23. januar 2001 - 19:27 #3
Ehh, kører den også op mod en Exchange server??
Avatar billede supertau Nybegynder
23. januar 2001 - 22:16 #4
Nej det gør den ikke.
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 08:51 #5
Tjek din smtpserver i opsætningen..
Avatar billede supertau Nybegynder
24. januar 2001 - 09:22 #6
Hvordan gør jeg lige det ?
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 09:33 #7
Øhhh funktioner > indstillinger > ?
Avatar billede supertau Nybegynder
24. januar 2001 - 10:30 #8
Jeg kan ikke finde noget om smtp under funktioner > indstillinger. Med under egenskaber for serviceprogrammet internet-mail er den sat rigtigt op.
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 10:32 #9
har du lige skiftet udbyder?
Avatar billede supertau Nybegynder
24. januar 2001 - 10:34 #10
Nej, jeg ved ikke hvad der er sket, pludselig virkede det bare ikke. Og som nævnt kører det fint med samme opsætninger i Outlook Express
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2001 - 10:36 #11
Har du evt. en fejl i eventviewer???
Avatar billede supertau Nybegynder
24. januar 2001 - 15:16 #12
Det viste sig at være McAfee anirvirus der på en eller anden måde var skyld i problemerne. Da jeg efter meget besvær fik det fjernet og installeret igen var alt OK.
Tak for svarene.