Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 22:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fakturaskabeloner efterlyses til Sumarum

Hej

Jeg søger lidt inspiration til en ny fakturaskabelon. Ligger du inde med en skabelon til Sumarum programmet ville jeg meget gerne se hvordan den tager sig ud.

Jeg har prøvet at lege lidt med formulardesigneren, men det ville være rart med lidt inspiration.
Avatar billede lsw Nybegynder
20. januar 2004 - 17:14 #1
Hvad er det du savner i forhold til den standard faktura der følger med programmet?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2004 - 18:33 #2
Jeg vil gerne se hvor flotte/avancerede fakturaer man kan lave med formular designeren.
Avatar billede amtoft Novice
20. januar 2004 - 21:59 #3
Jeg synes jeg har set en del forskellige faktura-layouts, og de er faktisk ikke så forskellige endda.
Det er mest fortrykte logo'er der skaber afvekslingen.
Rent indholdsmæssigt er der jo nogle ting, der bare skal være der, så det ligger en dæmper på det kreative mht data-delen.
Men jeg ser gerne med, når der kommer nogle forslag.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2004 - 22:13 #4
Men jeg må sige at jeg er utrolig glad for mit køb af programmet. Det er lige til at gå til.

Jeg havde ellers C5 light, men det er simpelthen så nørdet at jeg hverken kunne finde hoved eller hale i det.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2004 - 11:44 #5
Nå det får jeg nok ikke svar på.
Avatar billede panteren Nybegynder
09. marts 2004 - 12:10 #6
Hep. Jeg er også superglad for SummaSummarum. Det er billigt og fungerer rigtig godt. Jeg har selv lavet en del forskellige skabeloner, da jeg sælger til Sverige og Norge + udgiver et magazin, som kræver en særlig faktura. I kan se et eksempel på fakturaen her:

www.manapool.dk/test.fds
Avatar billede panteren Nybegynder
09. marts 2004 - 12:13 #7
Ah, det ser jo ikke så godt ud. I kan hente den ned og lege med den i Summa eller se en pdf her:

www.manapool.dk/faktura.pdf

Som I kan se, er det en gammel faktura, hvor det nederste stykke tekst sidder lidt for langt nede.
Avatar billede triumph Nybegynder
22. april 2005 - 13:24 #8
Øv, ingen af de to links virker.
Avatar billede panteren Nybegynder
22. april 2005 - 15:07 #9
Sorry - det er en gammel tråd, og min webhotel er fyldt. Send en mail til panteren@tiscali.dk hvis jeg skal sende dig en mail med et forslag til fakturalayout.