Avatar billede tahoo Nybegynder
19. januar 2004 - 18:49 Der er 2 løsninger

ssh på Freebsd 5.2

Hej

Jeg har lige installere en Freebsd 5.2 op på en test pc.
Men jeg kan bare ikke få lov til at logge ind med ssh.

Jeg har startet ssh i /etc/inetd.conf + startet inetd.conf i /etc/rc.conf

når jeg prøver på at logge ind med ssh - skriver den på skærmen noget me dat der mangler nogle /etc/ssh/en eller anden key

Nogle der kan hjælpe...
Avatar billede Syska Mester
19. januar 2004 - 19:03 #1
brug "sysinstall" til at aktivere det og genstart så test maskinen, så generere den selv de keys, og derefter kan du logge ind...

// ouT
Avatar billede tahoo Nybegynder
19. januar 2004 - 19:17 #2
doh jeg skulle bare bruge sshd_enable="YES" i rc.conf.. - min fejl...

tak for dit hurtige svar..