Avatar billede -donkey- Nybegynder
19. januar 2004 - 16:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvor ligger mine mails fra outlook

Hej...

jeg er kommet i den situation at skulle formatere min computer fordi den er gået i stykker og derfor skal jeg have fundet min emails fra outlook. jeg har sat min HDD over i en anden computer men jeg kan ikke finde dem. er der nogen der kan hjælpe???

på forhånd tak.
Avatar billede goatshrine Nybegynder
19. januar 2004 - 16:25 #1
hvis du kan starte dit outlook kan du eksporterer dine mapper til en PST fil og indlæse den igen senere.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. januar 2004 - 16:25 #2
Outlook -> funktioner -> indstillinger -> konfiguration af emails -> klik på datafiler
der er info om hvor filerne er gemt..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. januar 2004 - 16:26 #3
og i outlook express..

funktioner -> indstillinger -> vedligeholdelse -> lagringsmappe
Avatar billede summer Mester
19. januar 2004 - 16:30 #4
Du kan søge filerne i Outlook på *pst i Outlook Express *dbx
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 16:32 #5
MS Outlook:  Åbn Outlook > marker Private mapper (Outlook i dag) -> Filer > Eksporter -> Til en fil > Filen med private mapper (*.pst) > o.s.v.
På denne måde gemmer du alt.
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 16:34 #6
alternativt finder du Outlook.pst på din harddisk og tager en kopi af denne. Når du så skal have den ind igen sætter du den bare ind og overskriver den "gamle"
Avatar billede -donkey- Nybegynder
19. januar 2004 - 16:36 #7
jeg kan ikke åbne outlook på min egen HDD men jeg kan godt på den anden.
Avatar billede -donkey- Nybegynder
19. januar 2004 - 16:40 #8
hvor finder jeg pst filerne henne
Avatar billede wolfcas Nybegynder
19. januar 2004 - 17:07 #9
der hvor du eksporterer dem hen :)
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 17:25 #10
Min ligger i:  C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Eller søg på den  Outlook.pst
Avatar billede -bom- Nybegynder
19. januar 2004 - 22:31 #11
lav den export som --> catbody siger
og når du er oppe og kører igen så laver du en import.

"Det der ingen ben i"