Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 14:31 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

kan ikke søge på antivirus kan ikke starte AV eller firewall

Hej Alle

Jeg er ret sikker på at jeg er blevet hacket!

Symptomerne er følgende

1. Min sophos antivirus starter ikke.

Jeg kan heller ikke starte den manuelt, når sophos splash (den blå) har været der lukker programmet bare ned. Jeg kan heller ikke får lov at til at starte sweep.exe i dos prompten

2. Kan ikke søge på "sikkerhed"

Jeg kan ikke søge på google efter ordene "antivirus" eller "firewall", muligvis også flere. Jeg kan desuden heller ikke skrive adressen på sider antivirusprogrammel fx mcafee, panda, sophos, aavg direkte ind i addressefeltet. Jeg bruger netscape 7.02. IE virker slet ikke

3. Kan ikke starte min firewall

Min sygate Personal firewall starter ikke. når jeg førsøger at starte den manuelt skriver XP ca sådan: "Process cannot be started due to restriction on this computer. Contact system administrator"

Jeg har prøvet at scanne med SAV32CLI fra Sophos men den finder ikke noget.

Hvad f... gør jeg?

Jeg er rimelig blank. Jeg er rimelig god til computer men dette her har jeg sku aldrig være ude for før.

Jeg sidder ikke ved min egen computer nu, men en arbejdscomputer da jeg har taget min egen af min Stofanetforbindelse

Er der nogen der har en ide til hvordan man evt kan løse det.

AT formatere og geninstallere tager en hel dag, derfor vil jeg helst undgå det.

mvh Malthe
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 14:32 #1
browseren lukker simpelthen ned når jeg søger eller skriver på ovenstående ord
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 14:32 #2
Lad os om vi kan klare det med en hijackthis:

Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 14:33 #3
jo og forresten når jeg trykker ctrl+alt+delete sker der intet!
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 14:34 #4
hmm ok det prøver jeg
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 14:35 #5
Jeg tror det er den eneste mulighed, hvis den ikke virker hedder den nok format c:
Avatar billede ebe Praktikant
19. januar 2004 - 14:39 #6
inden du formaterer, pil disken ud, sæt den som slave i en anden computer og scan den for virus. det er lykkedes for mig flere gange. men sørg for, at den anden comp har et helt opdateret av program.
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 15:13 #7
nå, men nu har jeg lige lavet en cd med lidt værktøjer her på arbejdet som jeg tager hjem og prøver med. Jeg poster loggen så snart jeg har den.
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 15:22 #8
Helt i orden. Tag lige lspfix med hjem http://www.cexx.org/LSPFix.exe

den kan vi få brug for
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 15:57 #9
her kommer logfilen

***********************************'
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 15:27:45, on 19-01-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Sygate\SPF\Smc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\cisvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ICQ\NDetect.exe
C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\System32\wininit32.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\PROGRA~1\NETSCAPE\NETSCAPE\NETSCP.EXE
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
J:\hijack\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.tv-guiden.dk/"); (C:\Documents and Settings\Malthe\Application Data\Mozilla\Profiles\default\j0g90tml.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgram%20Files%5CNetscape%5CNetscape%5Csearchplugins%5CSBWeb_01.src"); (C:\Documents and Settings\Malthe\Application Data\Mozilla\Profiles\default\j0g90tml.slt\prefs.js)
O2 - BHO: (no name) - {0096CC0A-623C-4829-AD9C-19AF0DC9D8FE} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Real\Toolbar\RealBar.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: (no name) - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - (no file)
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Real\Toolbar\RealBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] C:\Program Files\ICQ\NDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SysInit] wininit32.exe -services
O4 - HKLM\..\RunServices: [SysInit] wininit32.exe -services
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Mozilla Quick Launch] "C:\PROGRA~1\NETSCAPE\NETSCAPE\NETSCP.EXE" -turbo
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SysInit] wininit32.exe -drivers
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\spamfighter\proxy\proxy.dll
O15 - Trusted Zone: http://free.aol.com
O16 - DPF: {0E5F0222-96B9-11D3-8997-00104BD12D94} (PCPitstop Utility) - http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/PCPitStop.CAB
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37861.9758101852
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 15:57 #10
jeg nåede ikke at tage ispfix medhjem jeg er på arbejdet igen og jeg har taget HDen med
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 16:14 #11
lspfix bliver heller ikke nødvendigt, kan jeg se.

Jeg løber lige loggen igennem.
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 16:22 #12
Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for disse filer jeg har skrevet nedeunder. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
O2 - BHO: (no name) - {0096CC0A-623C-4829-AD9C-19AF0DC9D8FE} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Real\Toolbar\RealBar.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - (no file)
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Real\Toolbar\RealBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SysInit] wininit32.exe -services
O4 - HKLM\..\RunServices: [SysInit] wininit32.exe -services
O4 - HKCU\..\Run: [SysInit] wininit32.exe -drivers
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand(Fejlsikret tilstand kommer du i ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows.) Find følgende fil i Stifinder og slet den:

C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\System32\wininit32.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 16:23 #13
nu har jeg scanner nu med sophos på HDen for at se om der en noget virus værk på computeren. Jeg har sat den som slave på IDE2
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 18:09 #14
Her er den nye logfil. hvad siger du til den?

***************'
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 18:07:16, on 19-01-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Sygate\SPF\Smc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\cisvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\oodag.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ICQ\NDetect.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\PROGRA~1\NETSCAPE\NETSCAPE\NETSCP.EXE
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\PROGRA~1\WINZIP\winzip32.exe
C:\Documents and Settings\Malthe\Local Settings\Temp\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.tv-guiden.dk/"); (C:\Documents and Settings\Malthe\Application Data\Mozilla\Profiles\default\j0g90tml.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgram%20Files%5CNetscape%5CNetscape%5Csearchplugins%5CSBWeb_01.src"); (C:\Documents and Settings\Malthe\Application Data\Mozilla\Profiles\default\j0g90tml.slt\prefs.js)
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] C:\Program Files\ICQ\NDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Mozilla Quick Launch] "C:\PROGRA~1\NETSCAPE\NETSCAPE\NETSCP.EXE" -turbo
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\spamfighter\proxy\proxy.dll
O15 - Trusted Zone: http://free.aol.com
O16 - DPF: {0E5F0222-96B9-11D3-8997-00104BD12D94} (PCPitstop Utility) - http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/PCPitStop.CAB
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37861.9758101852
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 18:27 #15
Du er clean og kan aktiver din systemgendannelse igen

Beskyttelse fremover: Se min pakkeløsning her : www.arlet.frac.dk
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 18:28 #16
Er der noget af det der er begyndt at vrke igen??
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 18:38 #17
tja jeg kan da søge på antivirus igen
Nu prøver jeg lige at installere Sophos igen

Jeg tror dog stadig jeg har problemer med min firewall men det kan være en geninstall af den kan løse problemet

Kunne du evt lige give en kort beskrivelse af hvad det var for programmer/problemer der ødelagde min computer, jeg er lidt nysgerrig, evt nogle navne
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 18:44 #18
Det var denne orm, du havde http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.xabot.worm.html

Firewallen skal du nok prøve at geninstaller
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 19:33 #19
ok det lader til at det en delvis succes. Sophos er installeret og opdateret via remoteupdata uden problemer og den kører men jeg kan stadig ikke installere min Sygate firewall. Den kommer stadig med følgende fejlmeddelse når jeg prøver at starte den: "This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator"

Hvad gør jeg ved det?

tak for oplysningerne om ormen
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 19:37 #20
Har du afinstalleret den fuldstændigt??
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 19:42 #21
ja
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 19:44 #22
prøv lige at slette den og derefter gå i regedit og fjerne alt med sygate der også, og så prøv igen
Avatar billede pitufo Nybegynder
19. januar 2004 - 20:57 #23
hmmm det har jeg prøvet nu det hjalp ikke....

Jeg tror problemet er et sted i forbindelse med rettighederne på computeren der er blevet ændret så jeg ikke kan starte den der firewall. Men hvis du ikke har nogle forslag får du bare din point. Dem har du fortjent
Avatar billede arlet Juniormester
19. januar 2004 - 23:02 #24
Umiddelbart har jeg intet forslag overhoved, har kigget mange steder efter det.

Jeg vil gerne sponcer nogle point til dit nye spørgsmål, da jeg ikke løste problemet helt i denne tråd..
Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 11:11 #25
arlet: jeg har selv fundet ud af det. Hckeren havde lægt begrænsninger ind i registreringsdatabasen. Jeg slettede simpelthen hele nøglen "disallowrun"

Der stod der en lang liste programmer som ikke kunne startes deriblandt soophosAV, NortonAV, McafeeAV, Zonealarm og Sygate

Jeg er ikke selv interesseret i at "jagte" point men det skriver mange i dit Karmafelt at du er, så du skal være velkommen til at bruge løsningen ;-)

Her linket til micorsofts forklaring:
http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/en-us/default.asp?url=/windows2000/techinfo/reskit/en-us/regentry/93499.asp

Det er nok også noget der er værd at tjekke når du rydder op hos folk
Avatar billede pitufo Nybegynder
27. januar 2004 - 11:13 #26
Forklaringen dækker godt nok win2000 men "virker" også på XP