Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:05 Der er 16 kommentarer

Problem med mit grafikkort

Hvorfor freezer mit gfx i wc3 ? Jeg kan intet gøre ! min computer går total kold ! bliver nød til at trykke på reset.

3,2 GHz
512 DDR RAM ( Dual Channel )
256 MB GFX / Readeon 9800
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:05 #1
Og andre af mine spil...
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:05 #2
Sådan set alle !
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 20:07 #3
Har du alle updates til windows?
Har du sidste nye patch til spillet?
Testet for varme med Aida32?
Er spillet originalt??
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:11 #4
Hvad er Aida32 ?
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 20:11 #5
et program der kan teste din pc for varme http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. januar 2004 - 20:14 #6
Hvad med nyeste catalyst driver til grafikkortet? Har du installeret den?
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:14 #7
har du msn? så kan vi lige snakke der ... guide mig og såRn eller bare skriv hvad jeg skal... skal jeg bare trykke " DOwnload "
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 20:16 #8
Nej går nok ikke desværre, så får jeg bare skyld for at snyde tro mig!!

Du skal bare installere det. Derefter går du indunder pc og sensor. Der kommer temp til at fremstå
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:18 #9
ahhh det her program kender jeg godt.... er det fordi den er for varm?
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:19 #10
Er den for varm?
Motherboard 34
CPU 43 ( SHIT MAN )
Aux 31
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 20:23 #11
Nej lyder fint nok. Prøv som min gode ven andersenph siger at skifte driver
Avatar billede lunse Nybegynder
18. januar 2004 - 20:24 #12
Ok hvad driver ?
Jeg har den følgene cd.....
Jeg har lige åbnet mit kabinet så der lige kommer lidt luft ind og skruet helt op for kølerne...
Thermaltake Kabinet
Thermaltake Powersupply ( hvor du kan regulere )
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. januar 2004 - 08:03 #13
http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic&prod=productsXPdriver&submit.x=12&submit.y=8
Hvis du har windows xp.
Download denne. Afinstaller din gamle driver i tilføj/fjern programmer.
Genstart og installer den driver du lige har downloadet.

Har du ikke xp finder vi en anden driver....

--ird=>tak ;0)
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. januar 2004 - 08:04 #14
Du skriver forresten at du har dual channel ram. Har du sat dem korreket i bundkortet? De skal sidde nøjagtigt som manualen forskriver ellers kan du godt opleve de problemer du har....
Bare en tanke....
Avatar billede lunse Nybegynder
19. januar 2004 - 14:45 #15
Ok det er en producent der har sat i for mig... så det sidder rigtigt i
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. januar 2004 - 09:30 #16
Hvordan går det? Har du fået skiftet driver?