Avatar billede silaswh Nybegynder
18. januar 2004 - 19:56 Der er 5 kommentarer

Bagrund på en ifame 200 værd PLZ HJÆLP MIG

Hvordan laver jeg et bg billede på min iframe uden at sætte en side ind i den. altså sådan at  fraven/billedet går igen uanset hvilken side man sætter ind. HJÆLP MIG PLZ
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. januar 2004 - 20:05 #1
Brug <body background="billede.gif"> til at lægge en baggrund på din side bag iframen, og skriv:

allowtransparency="true" background-color="transparent"

I iframe tag'et, så den bliver transperant og får samme baggrund.
Avatar billede silaswh Nybegynder
18. januar 2004 - 20:32 #2
Jeg kan ikke få det til at virke.. Det skal sættes ind i news/content sectionen på http://supreme-saiyan.dk..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. januar 2004 - 22:55 #3
I filen der bliver hentet ind i din iframe, må du ikke have nogen farve-angivelser til at stå i dit body-tag.

I filen hvor du opretter dit iframe, tilføjer du ovenstående kode i tag'et - og det burde virke, gør det i hvertfald hos mig.
Avatar billede silaswh Nybegynder
19. januar 2004 - 11:15 #4
Ups det var mig der gjorde det forkert. glemte at skrive true.. :-D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2004 - 11:16 #5
Virker det så nu?