Avatar billede crx Nybegynder
18. januar 2004 - 16:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde min Syntax fejl

Jeg har ledt og lest men kan BARE IKKE FINDE DEN!!!
-------- Kode ----------

You have an error in your SQL syntax near '' at line 1

$add_profil = mysql_query("INSERT INTO s_profiler (nick, navn, alder, mail, fclans, quote, cpu, ram, gfx, skaerm, mus, musemaatte, opl0sning, sens, zoom)" . "VALUES ('', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', ''") or die(mysql_error());

//Crx
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 17:00 #1
$add_profil = mysql_query("INSERT INTO s_profiler (nick, navn, alder, mail, fclans, quote, cpu, ram, gfx, skaerm, mus, musemaatte, opl0sning, sens, zoom)" . "VALUES ('', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '')") or die(mysql_error());
Avatar billede crx Nybegynder
18. januar 2004 - 17:29 #2
der var den :) læg svar hvis du vil ha point
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 17:33 #3
Tak, ingen point til mig.
Avatar billede crx Nybegynder
18. januar 2004 - 17:37 #4
erikjacobsen /> læg nu et svar!

har ikke givet nogle point endnu
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 17:58 #5
Du får ikke et svar fra mig, jeg samler ikke på point. Der er kun bøvl med dem.