Avatar billede t-x Nybegynder
17. januar 2004 - 21:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Prog. der kan sætte .m2v og .mp2/wav filer sammen til en

Hey..

Som overskriften lyder skal jeg bruge et prog. der kan sætte en .m2v fil og en mp2/wav fil sammen. Hvor m2v filen er video uden lyd, og mp2/wav er lyden. Jeg har prøvet med TMPGEnc PLUS. Men den laver en fejl i midten af filmen.

Takker :)
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2004 - 21:59 #1
Har du prøvet denne guide (det er TMPGEnc som du nævner):
http://www.digitalempire.frac.dk/mpgmultiplex.shtml
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2004 - 22:05 #2
Nu ved jeg ikke hvilken fejl den laver i filmen, men måske noget her:
http://www.dvdrhelp.com/faq#multiplex
Avatar billede t-x Nybegynder
19. januar 2004 - 13:29 #3
Har fundet fejlen, grunden til den kommer med en fejl er at de M2V & MP2 filer jeg har er rippet ned fra en Nokia parabol modtager, for på den måde at få digitale optagelser :) (Side Spring) Men i de filer ligger der noget "Et eller andet" som gør at de skal laves specielt om med et prog. der hedder "Mediamex" når det er gjort kan man så bruge TMPGEnc til at lave dem om til DVD filer eller SVCD filer. Men jeg splitter point op så vi får 50/50 :D
Avatar billede miss-g Seniormester
25. januar 2004 - 00:43 #4
Ok - tak *S*