Avatar billede skolestofdk Nybegynder
17. januar 2004 - 16:57 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

Lav et banner, 200 p + 200 kr.

Hejsa...

Jeg skal have lavet et "banner/logo/tegning" eller hvad det nu hedder....

Det skal være i samme størrelse som dette (http://www.onenightstand.dk/graphics/slide_pic.gif) og have 1 px border, untagen i toppen...

Det skal buges på siden: http://www.onenightstand.dk (som endnu ikke er åbnet), som slide eller hvad det hedder...

Der skal stå på det følgende:

"Opret gratis profil nu... Få 1 time gratis VIP" , det behøver ikke at står lige efter hinanden, men DET skal stå der...

"onenightstand.dk" kan også står der, men det er op til jer...

"Søger du en "one night stand", en bolleven eller den eneste ene, så er dette stedet for dig" - Er også noget, som du bestemmer skal stå der...

Farverne skal mache de farver som er på siden:

Hvis der er andet, så spørg...:
Det er bare om at prøve sig frem, så ser vi hvad der sker :-)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
17. januar 2004 - 21:13 #1
Der er meget forskel på et logo og et banner... et logo er sådan noget du kan bruge på regninger og t-shirts og et banenr kan vises på hjemmesider og så vidre...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
17. januar 2004 - 22:31 #2
Ja, det ved jeg godt... Hvis du går ind på http://www.onenightstand.dk , kan du se det røde billede, som går ned og så langsomt forsvinder... Det er det der skal laves, det ved jeg ikke hvad hedder....
Avatar billede kobe14 Nybegynder
18. januar 2004 - 20:01 #3
okey.. Skal det laves anderledes`?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:04 #4
Hvilket..?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:05 #5
Nåå, ja det skal laves anderledes... :-)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
18. januar 2004 - 21:41 #6
okey.. Prøver i morgen... Hvad er størrelsen`??
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
18. januar 2004 - 21:50 #7
Størrelsen er: 700 * 456 , (med 1 px border, "untagen i toppen")
Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. januar 2004 - 23:50 #8
et bud herfra:
http://jeppedk.1go.dk/one.html

mvh Ranger
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
19. januar 2004 - 10:20 #9
hvornår er der deadline?

jeg kommer med et par forslag i aften
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 14:17 #10
banner forslag: www.zeizu.dk/Eksperten/OneNightStandBanner.jpg

Jeg sidder også og leger med noget andet, så hvis du venter lidt...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
19. januar 2004 - 17:12 #11
kommer med et forslag i aften....
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 17:27 #12
davs igen... jeg kan se i har fået lavet noget :-)

Rangerbs:
Et flot logo, men lidt for meget glimmer over det, dæmp det lidt, og teksten, skal helst fylde det det meste af billedet, og ikke kun være i toppen, damerne skal også fremstå lidt tydligere, ellers pænt arbejde...

kobe14:
Husk 1px border... Fonten/skrifttypen skal være den samme... Baggrundsbilledet, er sku meget pænt :-) Men der mangler et eller, som vil gøre billedet interessant, prøv at arbejde lidt videre med det...

PS: Der skal stå: "OPRET profil nu"  "Få 1 time gratis VIP", min fejl..
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 18:17 #13
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 18:18 #14
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 19:00 #15
Kobe14: Det er sku blevet flot... Jeg har nogle små ændringer... Du skal fjerne den øverste border, og de røde pile, sidder lidt skævt, hvis du kan rette dem lidt, vil det være perfekt...!!! Desuden, skal der være et 1 tal og ikke bogstav.. Du fører helt klart i dette spg.. :-)

Men jeg venter lidt, og ser, hvad de andre kan komme op med... Men du bliver svær at slå..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. januar 2004 - 19:45 #16
Så har jeg updateret igen

http://jeppedk.1go.dk/one.html
sig hvis der er nogle ændringer..

mvh Ranger
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:02 #17
Hmm... Skal pilene være rigtigt lige og sådan noget???
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 20:11 #18
Kobe14: Nej, pilene skal være som de er nu, men afstanden mellem dem skal være ens.

rangerbs: baggrunden er hel fin nu, men jeg kan ikke lide bogstaverne, de er svære at læse... Desuden prøv at se om du kan fremhæve VIP, så blikket rettes mod den nederste sætning..
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:12 #19
www.zeizu.dk/Eksperten/Banner3.jpg :P Der er pilene mere lige, og sådan lige ja lige.. :P

er der mere der skal rettes til?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:15 #20
Så ændrede jeg pilene tilbage igenpå banenr3.jpg
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 20:21 #21
Afstanden mellem gratis og VIP er for stor, den skal laves lidt mindre...

Og der skal 1px border på "højre side", "venstre side" og "i bunden".... IKKE I TOP :-)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:31 #22
okey dokey :P www.zeizu.dk/Eksperten/Banner4.jpg Så har jeg prøvet :p
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 20:36 #23
Den er næsten, ved at være der..:
En lille rettelse til :-)
Kan du ikke rykke, hele den nederste tekst lidt mod højre.. Bare en lille bitte smule.. Så er den som den skal være....!!
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:37 #24
Okey..
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:39 #25
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:41 #26
Der er jo også plads til jeres/dit slogan hvis du vil ha' det...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. januar 2004 - 20:52 #27
skolestofdk -> Er du ved at sige god til kobe14's forslag eller skal jeg arbejde videre på mit? :D

mvh Ranger
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 20:53 #28
Nej, ellers tak... Det vil øddelæge, baggrunden, hvis du forestår, hvad jeg mener. :)

Den er perfekt, som den er... Der er ikke mere som skal ændres...

Jeg venter lige lidt, og ser hvad de andre kan komme op med... Men som sagt, du bliver meget svær at slå...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 20:55 #29
rangerbs: Jeg, har ikke sagt god for noget endnu... Men Kobe14's forslag, er rigitg rigtig godt...

Du kan godt prøve, at arbejde videre på dit, det kan jo være..???
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:56 #30
Okey... Hvordan har du tænkt dig at betale, hvis det bliver min?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 21:02 #31
Du giver mig dit "reg nr. og konto nr.", og jeg overfører pengene med det samme... Lige ud af landevejen... :-)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 21:11 #32
Fint nok der´

Så håber jeg bare at du tager min :P
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. januar 2004 - 21:17 #33
Sådan:
http://jeppedk.1go.dk/one.html (den nyeste er øverst)

mvh Ranger
Avatar billede cdc Novice
19. januar 2004 - 21:20 #34
Ikke for noget, men en one night stand er vel både for mend og kvinder, som jeg kan se det nu er det ikke meget der skal få en kvinde til at klikke ind
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. januar 2004 - 21:27 #35
Hmm det har du ret i... Hvis du vil ha det, kan jeg prøve at finde et billed med en kvinde og en mand på?
Avatar billede cdc Novice
19. januar 2004 - 21:35 #36
nu er det ikke jeg der stiller spørgsmålet :o) Var bare det jeg først tænkte på når jeg så de forskellige forslag. Tror bare en kvinde vil klikke væk med det samme
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
19. januar 2004 - 21:52 #37
Joo, jahhh, måske....

Hvis det er, så kunne i prøve, med en baggrund, hvor både en kvinde og en mand er repræsenteret... Så ser vi hvordan det ser ud.. Hvis de er, jeg kan lide det(MEGET), så sætter jeg prisen op til 250,-

PS: Baggrunden kunne være noget alá, hvor de omfagner hinanden...!!!

Rangerbs: Meget bedre end det foregående, men skriftypen er lidt for stiv.. Læg evt. en farve omkring VIP, så det står tydligere frem...
Avatar billede exeplorer_nf Nybegynder
19. januar 2004 - 22:26 #38
jeg har også et bud på et "banner/logo/terning" skriv til mig på niclas_faurby@hotmail.com hvis du vil se det...
Avatar billede armena Nybegynder
19. januar 2004 - 22:50 #39
skolestofdk, kommer med et bud snart :-)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
19. januar 2004 - 22:54 #40
her er så mit bud: http://www.websolutions.dk/onenightstand.dk/banner.jpg

håber på lidt feedback ;-)
Avatar billede armena Nybegynder
20. januar 2004 - 00:16 #41
Her er mit forslag:

http://www.alawork.dk/ons/banner.html

Ændringer kan altid laves :)
Avatar billede armena Nybegynder
20. januar 2004 - 00:19 #42
Orw, så ikke lige det med kvinde og mand sorry.
Håber dog alligevel at du kan komme med feedback :)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
20. januar 2004 - 09:08 #43
Hmm.. Hvis jeg kan finde et billed hvor der er en mand og en kvinde på vil jeg lige prøve at lave det okey???
Avatar billede kobe14 Nybegynder
20. januar 2004 - 12:00 #44
aRGH...  kan sku ikke finde nogle billeder med en mand og en kvinde hvor de ser godt ud... Kan du finde et så kan jeg fikse det ind i banneret...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
20. januar 2004 - 15:45 #45
Så har jeg ændret lidt på teksten + lagt noget farve omkring VIP

http://jeppedk.1go.dk/one.html
mvh Ranger
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
20. januar 2004 - 19:03 #46
I skal alle huske på, at billedet ikke skal fylde så meget, da det skal kunne hentes på få sekunder (max 3-4)...

tt-dk: Jeg kan rigtig godt lide, din baggrund... Du skal fjerne teksten: onenightstand.dk og så skal du lave et rødeligt slør på baggrunden, så de to personer ikke står så tydeligt som de gøre nu.... Desuden skal resten af teksten, være som jeg har skrevet..(noget alá kobe14)...:

Armnea: Ikke lige min stil, bryder mig ikke om baggrundsbilledet, ej heler om skriftypen... :-(

Rangerbs: Prøv at skifte din skriftype, den er alt for firkantet, der er ikke noget "romantisk" over den..

Kobe14's foreslag er stadig det, jeg bedst kan lide... Kobe14, hvis du kan prøve at ændre din bagrund, med fx. et billede ligesom det tt-dk har på sit, vil det simpelthen være perfekt....
Avatar billede kobe14 Nybegynder
20. januar 2004 - 20:10 #47
TT-DK Vil du sige hvor du har det billed fra eller skal jeg selv lede???

Jeg prøver at lave sådan ngoet ....
Avatar billede rangerbs Nybegynder
21. januar 2004 - 15:24 #48
Så har jeg skiftet skrifttype (den nederste)
http://jeppedk.1go.dk/one.html
Avatar billede kobe14 Nybegynder
22. januar 2004 - 08:26 #49
skolestofdk

Hvis du selv kan finde et godt billed så ´sætter ejg det ind, men jeg kan sku ikke selv finde noget Høj opløsnings mesterværk så...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
23. januar 2004 - 19:12 #50
Davs igen..
Hvis der ikke er andre der, vil forsøge sig, så accepterer jeg kobe14's forslag...!!

tt-dk: Hvor har du fundet det billede, du har som baggrund...??
Avatar billede kobe14 Nybegynder
23. januar 2004 - 21:43 #51
okey dokey... Hvis der ikke kommer andre så send mig en mail så jeg kan sende alt det du skal bruge om omvendt, zeizu@zeizu.dk :P
Avatar billede kobe14 Nybegynder
23. januar 2004 - 21:44 #52
hehe.. kiggede lige på din hjemmeside, og så at du bor i Herlev, Me too :P
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
24. januar 2004 - 12:58 #53
E-mail sendt...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:18 #54
Okey.. tak.. her kommer svaret
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2004 - 14:13 #55
skolestofdk: Til en anden god gang bedes du venligst huske at det ikke er tilladt at uddele både point og penge som belønning for et spørgsmål. Læs evt. punkt 2.7 + 2.8 på http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Snowball / CoAdmin