Avatar billede mcskelle Nybegynder
16. januar 2004 - 17:37 Der er 6 kommentarer

textarea, scrollbar og css underligheder

Jeg har et textarea-component kørende med css-formateret tekst der kommer ned via asp.

Mit problem er: at al min tekst inde i textarea bliver markeret når jeg slipper min vertikale scroll-knap. Generelt kan jeg sige, at jeg IKKE ønsker at man kan markere NOGET som helst på NOGET tidspunkt, så hvis man kan slå text-markerering fra helt overordnet (måske med styles) så kunne det godt være en mulighed.

Nogle der har oplevet og evt. løst dette problem?
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2004 - 18:08 #1
Du klikker på dit tekstfelt og får "properties"-vinduet frem - her kan du klikke på en lille knap med et "Ab" på (selectable) som du klikker på så den er sat til fra - nu skulle det ikke være muligt at markere teksten...

/Filip
Avatar billede mcskelle Nybegynder
19. januar 2004 - 18:32 #2
Jeg tror du tænker på et almindeligt textfelt. Det her drejer sig specifikt om TextArea-componentet!
-ellers tak for svaret:-)
Avatar billede pyroman Nybegynder
19. januar 2004 - 21:49 #3
Er det noget et nyt kombonent i Flash MX 2004???
Avatar billede mcskelle Nybegynder
20. januar 2004 - 14:06 #4
ja netop!
Avatar billede pyroman Nybegynder
20. januar 2004 - 19:15 #5
nåh - jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe dig...
Avatar billede mcskelle Nybegynder
25. januar 2004 - 18:06 #6
lukker...