Avatar billede pagman Nybegynder
16. januar 2004 - 14:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

point ude??

hej jeg har lige genåbnet denne user.. og ser lige at jeg har 100 point ude..
dette overasker mig lidt, da jeg har lukket alle mine spørsmål og ikke deltager i nogle..!! hvordan kan det lade sig gører??

På forhånd tak.
Avatar billede riversen Nybegynder
16. januar 2004 - 15:10 #1
hvis du lige har lukket spørgsmål, går der lidt tid, før de forsvinder.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2004 - 15:11 #2
Du har kun 82 point ude...

Brugernavn    #        Tjent        Opsparet    Brugt        Ude        Total
pagman        4834        0,00        3.930        102,00        82        3.828,00

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=pagman&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede pagman Nybegynder
16. januar 2004 - 15:14 #3
hmm ja.. du har ret.. nu er den 82.. men hvordan får jeg den ned på 0 ??
Avatar billede riversen Nybegynder
16. januar 2004 - 15:19 #4
se mit svar
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. januar 2004 - 15:19 #5
"jeg har lige genåbnet denne user"? Tja, der er jo et gebyr.. ;-)

Eksperten er lige blevet opdateret, og det kan være at dine points ikke passer helt..
Men som riversen skriver, så kan der gå noget tid mht points of placering..
Avatar billede mannik Nybegynder
17. januar 2004 - 08:20 #6
hmmm jeg har nu -175 point og 370 point ude, jeg har forsøgt at finde åbne spørgsmål men kan ingen finde?
Avatar billede riversen Nybegynder
17. januar 2004 - 08:47 #7
du kan da ikke have 2 forskellige værdier ude
Avatar billede riversen Nybegynder
17. januar 2004 - 08:47 #8
ah, misforstod
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. januar 2004 - 14:00 #9
Af en eller anden mærkelig grund, har admin fjernet "@" fra sorteringsmulighederne.
Den gjorde det muligt at sortere efter status.. f.eks. åbent spm, åbent spm med svar, spm med accepteret svar.

Jeg vil gerne vide hvorfor den er fjernet :)
hmm.. checker lige om det spm har været stillet før.. hvis ikke, så stiller jeg det :)