Avatar billede freekyzone Nybegynder
16. januar 2004 - 12:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Backup af DVD

Jeg har forsøgt at tage en backup-kopi af en af mine DVD'er
Men efter komprimering med Shrink, og brænding, sætter jeg den i dvd'en og så kører den i "title" og derefter konstant i "r00t" istedet for at hoppe til den rigtige menu.
Trykker jeg på menu knappen på fjernbetjeningen, hopper den tilbage til start i "r00t" menderefter kommer den til menu'en.

Men der vil den ikke afspille de valgte afsnit. Og Menu'en bliver ikke ved med at stå på skærmen selv om man ikke vælger noget, så starter den forfra med "r00t"

Hvad er fejlen??
Hvordan kan det løses?
Jeg vil gerne bibeholde menu'en...
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
16. januar 2004 - 13:26 #1
Først og fremmest kan du ikke beholde menuen (der er simpelhen ikke plads på skiven til både menu og film)
Jeg tror ikke du har filmen med over på brændte DVD.
Nu bruger jeg ikke selv Shrink men derimod en kombination af DVDDecrypter og DVD2One. Der har jeg aldrig problemer.
Prøv at tjekke i et et DVD drev filmen stadig ligger på den brædte DVD
Avatar billede fcknet Nybegynder
16. januar 2004 - 13:28 #2
Prøv at tage et kig på www.dvdrip.dk der har de sikkert noget de kan bruge.
Avatar billede hooksi Nybegynder
16. januar 2004 - 16:52 #3
det nemmeste du kan gøre er følende:

Clone dvd + Anydvd.

Med clone dvd er det simple klik man skal gøre og så er den hjemme!!!.

Prøv det der er aldrig problemer..

Håber det hjælper!!!!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
16. januar 2004 - 21:35 #4
Hmm. Tror ikke lige jeg gør som I siger.

Jeg prøver at kører filmen igennem Shrink igen...

Alle andre film virker....
Avatar billede henninga Novice
17. januar 2004 - 00:19 #5
Shrink virker osse altid for mig - tror det er en fejlbrænding.
Avatar billede julle.p Nybegynder
17. januar 2004 - 22:08 #6
Til hooksi..:
Ved du hvor man kan download CloneDVD? Jeg har prøvet på www.elby.ch, men jeg tror deres side er nede eller flyttet. Min browser kan i hvert fald ikke finde den..
Avatar billede hooksi Nybegynder
20. januar 2004 - 22:29 #7
Avatar billede janl2000 Nybegynder
24. januar 2004 - 17:12 #8
Her er et link til hvor du kan hente de programmer du skal bruge, samt vejledning i hvordan du skal bære dig af. http://www.doom9.org/index.html?/mpg/ic8.htm
Avatar billede freekyzone Nybegynder
05. februar 2004 - 09:44 #9
Her er løsningen:

Skiverne var dårlige.
De nye skiver af samme mærke kunne sagtens brændes ned og vises.

Der kan nemt ligge nemu og ekstra materiale på en 4,7 GB skive.
Shink kan klare det hele...

Ellers tak for hjælpen....