Avatar billede crashdk Nybegynder
22. januar 2001 - 20:18 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

fucking chattere

Hvad kan jeg gøre ved de chattere det sidder og suger vores line (paa inettet) vi bruger win98. Kan jeg ikke slette eller gøre saadan at de ikke kan chatte????  HJÆLP MIG
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. januar 2001 - 20:23 #1
øhh ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. januar 2001 - 20:27 #2
Bare lav den normale...  Restart
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. januar 2001 - 20:32 #3
jeg er helt med på ljweb\'s ...

øøhh ? hvad kagler du om ?
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. januar 2001 - 20:37 #4
Min ide hvordan di for dem af kommer her :

Rejs dig fra din stol stil dig på et ben hink på et ben over til de andre computer (det er meget vigtigt du kun hopper max 10 gange.) Stil dig ved siden af computeren, bed ham/hende gå af chatten, gør personen ikke det træk din hjøre hånd frem lav en lyn hurtig bevægelse ned mod sluk knappen på computeren, stop omkring 2½ cm foran, bed dem om at logge ud. Logger de ikke ud se tryk knappen ind, bed dem igen logger de så af så slip knappen alligevel så den slukker, logger de ikke så så sluk den også :o)

Virker det ikke, så find evt. en pistol forhandler og køb en gun og skyd dem, men skulle det ske at du ikke havde nok skud til at skyde dem alle, så køb en okse og nak deres computer.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. januar 2001 - 20:37 #5
okse = økse
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 20:39 #6
Hvis du har en proxyserver sat op kan du i den definere sites, som det ikke skal være muligt for brugerne at gå til. Derudover suger chat altså ikke skide meget båndbredde!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. januar 2001 - 20:41 #7
crashdk:> ehm .. har du ædt Å tasten eller så no\'et ? *GG*

\"gøre\" .. \"saadan\" .. \"HJÆLP\" ... hmm .. ku godt se ud som om du liige blev lidt lækkersulten her i går aftes, hva ? *G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. januar 2001 - 20:41 #8
parazite:> hmm ... det komemr sku an på hvilken chat det er ..
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 20:43 #9
tdaugaard : *LoooooL* Og derudover : Helt rigtigt, men standardchatten gør altså ikke meget ved f.eks. min 56K... *G*
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. januar 2001 - 20:46 #10
Jeg synes klart min er den bedste ide :o) mangler ikke så mange points så er jeg i Top 15000 JUBII :o)

Ligger nr. 15003.

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. januar 2001 - 20:48 #11
zhatten:> Jeg har en bedre idé ... riv deres netværkskabler ud af hub-/switch-/routereen ... hæ hæ .. så når de siger \"hvaaaad man.. lortet gik ned!\" så siger han bare lige så uskyldigt \"huh ? det virker da fint her .. !?\"
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. januar 2001 - 20:52 #12
:o( 15004 Øv Bøv.
Avatar billede hotpop Novice
22. januar 2001 - 20:57 #13
nr 11343... hi hi
Avatar billede crashdk Nybegynder
22. januar 2001 - 21:00 #14
min å tast virker ikke godt, da jeg slog mon hAAnd ned i det
Avatar billede crashdk Nybegynder
22. januar 2001 - 21:04 #15
parazite>> jeg har ingen proxyserver kun win98 (pAA min efterskole)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 21:06 #16
Søg på proxy på www.tucows.com. Måske kan du finde et lille program, der kan hjælpe...
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. januar 2001 - 21:11 #17
Stil dig op på ryglænet af din stol have en en mage kødøkse i dine hænder vend stolen med ryglænet mod dine ofre (chatterne) stil dig op på ryglænet med ryggen til ofrene kaste dig bag over og lave en baglæns saltomotale (noget i den stil) smæk øksen ned i computeren.

- Zhatten
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
22. januar 2001 - 21:23 #18
Her må jeg lige give mit besyv med, det er ikke chatterne der tager nethastighed, det er de, små kabler Teledk. har liggende! de er overbelastet tit, da erhvervslivet trækker mange ressurcer!!
Det sammen med mange steder, hvor der er en for lille server til det den skal trække (spørg bare jubii!)Hvis du sidder med dit eget 56 k modem, er det kun et ? om båndbredden OG kapaciteten hos udbyders server!
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
22. januar 2001 - 23:04 #19
nr 15449....fedest
Avatar billede grandphoenix Nybegynder
23. januar 2001 - 00:18 #20
harhar jeg slår jer allesammen
<--- nr. 16999
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
23. januar 2001 - 10:55 #21
jeres nr er urelevant i denne forbindelse!!
Ved at sidde og køre på sådan noget, er I jo netop med til at optage serverkapacitet fra dem der har brug for den til seriøse ting!!
Tænk lige over det!!!!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
23. januar 2001 - 11:17 #22
Har et problem med at det går fårking langsomt... gad vide om det er microsoft der sidder og chatter for meget! *LOL*
Avatar billede frn Nybegynder
24. januar 2001 - 11:23 #23
Hej jeg vil lige komme med lidt seriøst,

Hvis du vil lukke for din forbindelse så meget som muligt ud til internetet så skulle du tage et kik på zonealerm, med det program kan du spære for enkelte services så der slet ikke er adgang, du kan hente en almindelig udgave på www.zonelabs.com helt gratis, du skal bare være opmærksom på at du kan ikke komme på internettet efter installationen før at du har åbnet for de programmer der skal åbnes for i din zonealarm. PS der er også en Profesional udgave der kan lidt mere men den koster pange.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
24. januar 2001 - 11:38 #24
frn... jeg gad godt se dig lukke for en bestemt internet adresse ved hjælp af zonealarm... og forøvrigt så skal det jo installeres på alle maskinerne!
Avatar billede frn Nybegynder
24. januar 2001 - 13:29 #25
cc2000 << du har ret det er nok en rigtig firewall der skal til for at løse problemet :-)
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 19:14 #26
Det er fordi at oppe på min efterskole sidder der 15 piger og chatter 20 forskellige steder, så det går ikke så hurtig så jeg skukle bare vide og man kan indstallere et program eller ??  men jeg har ikke adgang til serveren
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 19:18 #27
crashdk : Så kan du ikke. Eneste løsning må være dem som zhatten har foreslået... ;o)
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 19:19 #28
Find ud af hvor de chatter og Ban det sted med et filter. Men det lyder lidt skummelt at du ikke har adgang til serveren, og at 15 piger chatter 20 steder.

Men det kan lade sig gøre med et Filter. Og ikke et filter du skal installere. Men har du lov til det?
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 19:27 #29
prodic : Som jeg ser det, så er han en af eleverne, der mener at pigerne tager båndbredde fra hans CS-spil. :o)
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 19:34 #30
parrazite >> CS køre af lort på de pc´er vi har oppe på skolen, jeg kan ikke en gang køre 640 gange 480 pixel uden at det hakker så det er ik så fedt
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 19:37 #31
Hvilket program skal jeg bruge som filter??
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 20:00 #32
parazite : Nå men så er der jo ingen grund til at hjælpe ham! Derfor vil jeg nok råde ham til at snakke med hans Admin, han skal jo nok godkende det først. Sådan er det ihvertfald heroppe hos mig.
Er det godkendt af skolen eller er det på egen hånd du er ved at lave det lille nummer?
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 20:04 #33
jeg bruger bare ikke min bruger
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 20:11 #34
Ved ikke helt om jeg vil hjælpe, når jeg ved hvor kedeligt det kan være når elever overtager ens konfigurationerne af deres PC\'ere. Så snak med jeres Sys-admin om det.
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 20:15 #35
:(
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 20:18 #36
saa gor jeg det, men kan jeg saa ikke faa at vide hvad det hedder saa vi kan snakke om det?
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 20:21 #37
;)
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 20:43 #38
Der er ingen grund til at hjælpe dig når nu dig Sys-admin hjælper dig!
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 20:43 #39
dig=din
Avatar billede hotpop Novice
24. januar 2001 - 20:52 #40
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Avatar billede deftonez Nybegynder
05. februar 2001 - 07:27 #41
Eh...
Avatar billede prodic Mester
07. marts 2001 - 12:47 #42
crashdk->Skal vi snart have det her spørgsmål accepteret?