Avatar billede pyroman Nybegynder
15. januar 2004 - 20:41 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

"Aktivitet" for unge kvinder

Hej
Jeg sidder med et ordentligt problem - jeg skal for et tøjmærke lave en "aktivitet" i Flash til deres hjemmeside - Tøjmærket laver tøj til tøser i alderen 16-25 år og det beskrives (meget) kort som "funky"!! Aktiviteten skal ikke være det store projekt men blot en lille dims der kan trække tidsforbruget på siden ud - og kan fx være et lille spil...
Jeg skal selv give dem et udlæg og står på rimelig bar bund!!!
Jeg er ikke den sejeste til det grafiske men programeringsmæssige er nul problemos...

Kom så drenge - vis jeres viden indenfor det modsatte køn og sig så hvad der kan få en 20 kvinde til at kigge 5 min ekstra på et par bukser...

Og hvis der er nogen tøser tilstede - så er i MEGET velkomne til at komme med jeres forslag...

/Filip

PS -det vigtigste er at det er overbevisende og kan sælges :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2004 - 20:46 #1
Paintball. Seje tøser med skydevåben, det er da en typisk pigeaktivitet, ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2004 - 20:46 #2
Paintball, Seje tøser med voldsomme skydevåben, det er da en typisk pigeaktivitet, ikke ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2004 - 20:47 #3
Undskyld, dobbelt post, jeg tror vi er lidt ude i en lille bug
Avatar billede pyroman Nybegynder
15. januar 2004 - 20:53 #4
Jo du - det har jeg også selv tænkt på - lidt anderledes godt nok:
jeg forestillede mig Carmen Electra løbe nøgen rundt på en parkeringsplads og så gjalt det om at skyde hende med en sprængstofladet harpun!!!

:) :)
Avatar billede spe Nybegynder
15. januar 2004 - 21:01 #5
Påklædningsdukke(-pige) konkurrence. Mulighed for at klæde en model på med firmaets produkter som kan sendes ind til en lille konkurrence om hvem kan sammensætte de mest "funky" sæt. Hver måned eller hvert kvartal belønnes den mest funky med et gavekort på xxxx til firmaets tøj.
Avatar billede mat Nybegynder
15. januar 2004 - 21:12 #6
De skal da have mulighed for at lave deres egen avatar og gå rundt og prøve tøj - det synes piger er skideskægt...ok måske ikke(?), men det eneste spil (der har dokumenteret pigetække) jeg kunne komme på var The Sims :)

..eller hvad med sms på tid? :P
Avatar billede pyroman Nybegynder
15. januar 2004 - 21:24 #7
Altså den med påklædningsdukken er allerede et projekt - men først når deres nye kollektion kommer (de skal have taget en masse billeder)...
Avatar billede pyroman Nybegynder
15. januar 2004 - 22:33 #8
Undskyld mat - avatar??? (er det mig der har sovet for meget i dansk og fremmedsprog) forklar gerne lidt nærmere - lyder måske interessant!!

Andre bud er stadig meget velkomne!!!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. januar 2004 - 22:38 #9
avatar = en gud, der træder ned fra det ujordiske og forklæder sig som menneske. :o)

I netverdenen er en Avatar en betegnelse for visuelle fremstillinger af sig selv.
Avatar billede mat Nybegynder
15. januar 2004 - 22:52 #10
vel ikke kun i netverdenen, men ellers godt beskrevet ja :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2004 - 05:40 #11
Aktivitet for unge kvinder - Ja hvorfor er jeg dog ikke selv kommet på den fætter BR.... *GG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2004 - 05:41 #12
De skal være velkomne hos Dr Ankjær hverdage mellem 10 og 14...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2004 - 14:39 #13
Hvad med et puslespil med billede af Brad Pitt eller mig?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2004 - 14:39 #14
på tid
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2004 - 17:52 #15
kragekjær => send dit billede!! - når de så har samlet det så får de sådan et chok at de aldrig tør gå på nettet mere...

For saitan drenge - i må sgu da kunne finde på noget der kan bruges - det behøver jo ikke være et fotorealisitisk voldsspil eller noget med nuttede hundehvalpe eller kendte (og ukendte) grimme ansigter!!!

Mat's ide kan måske bruges - men jeg fik bare ikke fat i handlingen...
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. januar 2004 - 18:08 #16
Hvad kan kvinder/piger som ser på tøj godt lide, de kan godt lide at se smarte ud. Hvad er deres største skræk, det er ikke at se godt ud. Hvad kan være skyld i at de ikke ser godt ud, overvægt, uren hud, kikset makeup, kikset tøjstil. Lav et spild med hoved mål at eliminere noget der ser kikset ud og fremme noget der ser godt ud. Det kunne være:

Et kortspil lidt ala. bilkort i "gamle" dage, hvor man har forskellige fiktive (det ville koste at bruge kendte) personer med forskellige egenskaber, som så skal overgå hinanden, f.eks. kan der være flere grader af makeup, kikset, normal, ok, eller super, der kan være tøjmærker genbrug, supermarked, 'firmaets brand'-tøj.

Det kan så laves så flere  besøgende på siden kan spille det imod hinanden (indtil der er nok besøgende til at man nemt kan finde en partner skal der self. være computer simulerede modstandere).

Dette var bare lige første ide, gir det lige en tanke mere under spisebordet.

  hygge
    Mike
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. februar 2004 - 18:55 #17
Det blev ingen af delene - men jeg giver point til dem hvis forslag jeg brugte...
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. februar 2004 - 18:59 #18
Hvis mat så gad lægge et svar - så kan han få de sidste point...

Og drenge - i er lige dumpet i den simpleste test om piger - i er godt nok inkarnerede nørder :)!!!!
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. februar 2004 - 18:59 #19
hov - wrong button.... mat hvis du vil have pointene så laver jeg gerne et nyt spørgmål
Avatar billede mat Nybegynder
11. februar 2004 - 19:26 #20
næ det er skam helt ok :)
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. februar 2004 - 19:41 #21
næ det er skam ok så! :)
Avatar billede spe Nybegynder
11. februar 2004 - 19:56 #22
Men vel ikke rimmeligt at jeg får points når du ville have tildelt dem til andre!
Vil du  have dem tilbage?
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. februar 2004 - 20:05 #23
Altså - det var sådan set kun dit og mat's forslag jeg kunne bruge til noget...

Jeg behøver ikke nogen point tilbage - men jeg kan dele mats point ud til de andre hvis de vil have nogle??
Avatar billede kragekjaer Praktikant
11. februar 2004 - 21:31 #24
Det er vist kun svanser som bekymrer sig om hvad piger kan li´...
Avatar billede spe Nybegynder
11. februar 2004 - 22:54 #25
kragekjaer> Er jeg sikker på at mange hetro mænd også gør de er bare ikke så gode til at sætte sig ind i pigers tankegang, derfor har bøsser større held med at ramme rigtigt :-)
Avatar billede beckann Nybegynder
13. februar 2004 - 13:32 #26
Undskyld jeg er pige.......

Har firmaet været igang længe? hvad med at "gæt en kollektion"? det er lidt quiz agtig, hvor man ser feks en trøje, og skal gætte fra hvilken kollektion den er fra. Den kan evt. også laves med andre firmaers tøj, hvis firmaet vil være med til det.

Desig selv: en form for sim´s designer hvor man kan pusle med udskæringer, farver og mønstre. kan måske kombineres med påklædningsideen.

Det var hvad jeg lige kunne finde på, på et par minutter.

Nu husker du vel tilbehøret til påklædningsdukken, ikk????????? (smykker, tørklæder mv.)
Avatar billede pyroman Nybegynder
13. februar 2004 - 15:20 #27
Tak for det backann - desværre så har jeg allerede gevet dem nogle forslag - og det de valgte var faktisk det samme som dit andet forslag... en slags påklædningdukke/tøj hvor ma kan smide forskelligt pynt på noget tøj...