Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2004 - 20:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Værdien af følgende brugte bærbar?

Hejsa eksperter.

Jeg har efterhånden brug for et ny bærbar, da min gamle er ved at have problemer med at køre de programmer jeg bruger i forbindelse med mit datalogi studie. Detter er IKKE en salgsannonce men vil bare have nogle forslag til en salgspris, så jeg har lidt ide om hvad jeg skal sælge den til.

Der er tale om følgende.
Asus S8200.
P3-600 Mhz.
192 Ram.
12.1" skærm.
10 Gb HDD.
24x ekstern Cd-rom.
Vægt 1.6 Kg

En rigtig lækker lille sag som ikke har nogen pixel fejl eller noget. Er så lille og let at man nemt kan medbringe den i sin taske ved siden af bøger osv.

Kom med et bud =)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2004 - 20:42 #1
Nå ja og så medfølger der forresten også en logitech optisk mus, PCMIA trådløs netkort og *host* Windows ME hehe. Har selvfølgelig også USB porte og 10/100 indbygget netkort
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. januar 2004 - 20:43 #2
Prøv at følge med her - http://www.eksperten.dk/spm/452042 :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. januar 2004 - 20:45 #3
Du skal jo nok regne med lidt mindre, end de beløb DER er tale om :o)
Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 22:00 #4
omkring 1800,-
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2004 - 22:24 #5
Ahhh 1800 er da vist lige i underkanten er det ikke? Skal lige tages i betragtning at det er en super slim notebook, hvilket altså koster en del mere selvom specs. ikke er det vildeste af det vildest.

Victor det spørgsmål du linker til er en Celeron 800. Jeg vil da mene at P3-600 yder det samme. Det er forrsten et 8Mb Silicon Graphics grafikkort - ikke shared ram eller andet bøvl ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. januar 2004 - 22:39 #6
Du har sikkert ret i det med ydelsen, men den jeg linker til har flere RAM, større HD, TV-Out, intern CD-Rom drev og ikke mindst en lidt større skærm.
Mit bud - et sted mellem 2.000 og 2.500 :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2004 - 23:37 #7
Tja det kan sku godt være man ikke kan skrabe mere ind for den. Så vil jeg nok foretrække at beholde den som backup eller hvis man ikke lige gider slæbe rundt på en 3 kg´s maskine, som den nye nok kommer i nærheden af :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2004 - 23:38 #8
Victor du skal så lige tænke på at den Toshiba højst sandsynligt er en mursten på 3+ kg :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. januar 2004 - 00:18 #9
Ok - det tænker jeg så på :)
Men JEG vil altså ikke købe den - har en lækker ASUS :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
16. januar 2004 - 10:59 #10
Hehe det behøver du skam heller ikke :) Men asus er sku det absolut bedste, skal have fat i en en af de nye M6800N - MUMS. http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusM6800N
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. januar 2004 - 12:52 #11
Takker for point :)
Ja, du har ret - ASUS rykker ;o)