Avatar billede gidzmo Nybegynder
15. januar 2004 - 20:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hardcore freelance .NET / ASP udvikler søges

Vi er et mindre udviklingshus som har fået en større opgave i hus og mangler muligvis en ekstern udvikler til de sværeste ting på denne opgave.

Opgaven går kort ud på at bla. tilgå en webservice og lægge output i vores egen database (BBR-data). Der skal udfra disse BBR-data og evt. brugerinput genereres et budget for bruger og tilstandsrapport mm.

Hvis du mener at det er noget du kan udvikle efter en deadline vi vi meget gerne høre fra dig.
Det er vigtigt at du er meget erfaren i .NET samt ASP samt webservices.
Avatar billede trigemini Nybegynder
15. januar 2004 - 20:48 #1
Netop vores specialer, både timepris og fastpris løsninger.

Se mere på www.trigemini.dk
Avatar billede gidzmo Nybegynder
19. januar 2004 - 00:01 #2
Jeg undrer mig lidt over at der ikke er flere der har svaret her???
Avatar billede trigemini Nybegynder
21. januar 2004 - 21:20 #3
... og det undrer os, at du/I ikke har reflekteret på vores indlæg ...
Avatar billede concor Nybegynder
23. januar 2004 - 11:11 #4
Vi er selv et konsulenthus med flere .NET og ASP-udviklere, som har prøvet en hel masse i store koncerner samt mindre. Vi har altså masser af erfaring med konsulentprojekter efter deadlines. Vi er selvfølgelig interesserede og leverer med fokus på kvalitet, hastighed og pris. Du kan kontakte mig på jm@concor.dk.
Avatar billede roger Nybegynder
24. januar 2004 - 11:49 #5
Kunne godt være interesseret. bugge@bbugge.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:08 #6
vil gerner høre mere vedr. opgaven, og hvor i lander i er...