Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. januar 2004 - 19:25 Der er 6 kommentarer

Geninstallering af Windows XP H E

Jeg har formateret en harddisk, der var installeret med Win XP Home Edit ntfs.
Da jeg skulle geninstallere WIN XP, der en opgradering (der var lagt WIN 98 SE først)var det faktisk umuligt. Der blev hver gang, jeg forsøgte igen, meddelt en eller ande fejl. ntfs havde været på disken i en månedstid og inden konverteringen til ntfs var der FAT 32. Der var absolut ingen problemer med først at installere WIN 98 SE. Er der nogen, der evt har en løsning?
MVH
marcussen1
Avatar billede resten Nybegynder
15. januar 2004 - 19:26 #1
Hvorfor opdater du fra win98 det ville aldrig blive godt.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. januar 2004 - 19:49 #2
Hvilken fejl?
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. januar 2004 - 20:03 #3
win 98 fordi min win xp er en opgradering.
fejlen kan f.eks være, at den samme skærm med mulighederne for at vælge om der skal benyttes fat eller ntfs bliver ved med at komme igen efter nyt forsøg
Avatar billede resten Nybegynder
15. januar 2004 - 20:07 #4
Selvom det er en opgardering kan du godt indstaler den på en ren HD da du kun skal bruge din 98 cd hvis xp kommer frem for at se du har en "fuld" licens.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. januar 2004 - 20:48 #5
Hvilken partition har du lagt op HD
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. januar 2004 - 20:50 #6
op hd= på hd