Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:38 Der er 6 kommentarer

Kommentarer vedrørende udbyder

Hej jeg er på jagt efter en udbyder til mit webhotel.

Jeg har indgrænset valget til følgende udbyder og vil i denne forbindelse høre jeres argumenter for og imod, da jeg ikke er helt inde i hvem der er bedst. Listen består af både dyre og billige. Hvad er forskellen hvor skal jeg evt. vælge de dyre på listen frem for de billige. Listen er nedenfor. Håber i kan hjælpe mig.

Cliche.dk - billig pris

web10.dk - billig pris

Alphahouse.dk -  middel pris

webhot.dk -  dyr

gullestrup.dk - dyr ud fra den betragtning at jeg mindst skal bruge 100 mb.

Tak for hjælpen på forhånd.
Jesper
Avatar billede kobe14 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:40 #1
cLICHE.DK - Så meget oppe som det kan være, god support, hurtig support, billig, 400 MB 20 kr :P og så vidre !
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. januar 2004 - 17:42 #2
jeg har haft Cliche i over 2år, og har ikke oplevet nogle problemer med dem, hvis der skulle være lidt så er deres support god (måde tlf og e-mail)
jeg bruger ikke alle deres ting, men kun pladsen (400Mb på EPSILON-suite 25kr/mdr.)

kode14 => du glemmer det er 20kr ex moms, 25 incl moms ;o)
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
15. januar 2004 - 17:43 #3
Der er for meget nedetid på web10. Hvertfald et par gange om måneden er de nede 3-4 timer, har opleve en gang at de var nede i flere dage. Det kan jeg hvertfald ikke leve med.
Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:48 #4
ok men kender i til de tre andre udbyder... hvorfor er de dyre i forhold til cliche og web10???

Har nemlig hørt meget dårligt om de to billige
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 20:09 #5
webhot.dk er gode men er som du siger også dyrere. Cliche har der været meget om her i forumet med problemer m.v.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. januar 2004 - 02:21 #6
Er du hurtig kan du måske nå tilbuddet hos www.concor.dk. De giver 200 MB med 10 pop3 konti til 10 kr/mdr. Jeg har selv 2 webhoteller hos dem og er enorm tilfreds.