Avatar billede karga Nybegynder
15. januar 2004 - 15:10 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Hva syns i om mit site?

Så har jeg lagt en ny udgave af mit site ud, www.frip.dk/guruen

Hva syns i om den??
(Btw den er lige lagt ud, så der er ikke så meget indhold, kun mit eget test indhold...)
Avatar billede darkside Nybegynder
15. januar 2004 - 15:12 #1
For at være kort og ærligt, meget kedelig, farvene passer slet ikke sammen...
Avatar billede karga Nybegynder
15. januar 2004 - 15:13 #2
hm, så må jeg vel igang igen, men hvad syns du jeg skal lave om på?
Avatar billede mufoxe Nybegynder
15. januar 2004 - 15:16 #3
Enig i farvevalgt. Du har en meget skrigende blå sat sammen med en mere kedelig grå, det giver mildest talt ikke et heldigt udtryk. Måske er funktionaliteten i orden, men det kommer man aldrig rigtigt frem til, fordi man stirrer sig blind på farverne.

Ville også være en god idé at have noget vigtigt på forsiden. Tag f.eks. eksperten, hvor man har placeret noget meget centralt som det først: Kategorierne. Du bruger dine nyheder som det første og det ville som sådan også være OK, hvis bare dit site centrerede sig omkring nyheder. Jeg får det indtryk at du vil fokusere på scripts, så det burde du helt klart have en eller anden indgangsvinkel til på forsiden.

Virker lidt som om du mangler fokus. Det er som om du vil have ALT med på dit site. Det bliver aldrig godt. Hvis man er en person til at styre det hele, bliver det hele noget juks. Bedre at finde en eller anden niche og så fokusere på den. Du kan evt. udvide i fremtiden, men start med et meget præcist fokus og arbejd ud fra det.
Avatar billede darkside Nybegynder
15. januar 2004 - 15:17 #4
Farverne, evt et andet logo, sys det hele ser meget rodet ud.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 15:28 #5
Du skal nok lave en lidt strengere validering af indsat html i din tagwall... jeg har lige testet, og det giver da vist en del rod :)
Avatar billede zetto Nybegynder
15. januar 2004 - 15:39 #6
Det roder en del.!!! ikke lige min stil! måske lave det lidt mere afslappende og i nogen andre farver.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
15. januar 2004 - 16:02 #7
Lav Tagboard'et, så folks sider bliver vist på den måde som nanoq har vist - med en besked over eller under. Det er genialt!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 16:15 #8
nu går det da helt galt...
Avatar billede karga Nybegynder
15. januar 2004 - 18:05 #9
Det der tagboard var lavet lidt hurtigt, men det skal jo så rettes, havde ikke lige lavet html tag fjerner og havde heller ikke tænkt på at man slet ikke må bruge html tags i forummet, der fjerner jeg kun table tr og td
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
17. januar 2004 - 01:05 #10
The page cannot be displayed... Hmm syntes ikke rigtig om den..
Avatar billede friis3450 Nybegynder
31. januar 2004 - 13:20 #11
Shit - mine hornhinder var ved at eksplodere.. Øhm, med andre ord er farverne ikke lige min smag :)
Avatar billede karga Nybegynder
31. januar 2004 - 15:00 #12
ok, men hvad syns i så lige jeg skulle ændre? Syns i jeg skal ændre andet end farverne?
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
01. februar 2004 - 03:12 #13
Hmm okay nu virker den.. Men syntes ikke det er så fedt at men skal scrolle i 1200x1024.. og lift heftiger farver..