Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
15. januar 2004 - 12:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal der til?

Hvad kræves der for at køre 200 film samtidig på en pc i dvd kvallitet?
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2004 - 13:17 #1
Hold da op.... Det var ellers noget.
Det tror jeg slet ikke kan lade sig gøre med en alm. PC.
Der skal virklig bruges power. For slet ikke at tale om noget software der skal være ektremt stabilt for at kunne håndtere det. (er nok slet ikke til at betale)
Hvad vil du med det ?
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
15. januar 2004 - 14:11 #2
Jeg skal bare vide hvad der skal til. Prisen er underordnet, bare det bliver stabilt.
Avatar billede bleze Nybegynder
15. januar 2004 - 14:58 #3
Det er umuligt at køre så mange film samtidigt... MPEG2 skal decodes og det kræver en del CPU kraft, med mindre man har MPEG2 hardware decoder men den kan kun klare een af gangen.

Måske 300*200 mhz skal du bruge plus det løse = mere end 60 ghz
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
15. januar 2004 - 17:24 #4
Kan det lade sig gøre eller ej? Se bort fra pris o.s.v. Jeg skal bare vide hvad udstyr der skal til. Helt præcist.
Avatar billede bleze Nybegynder
15. januar 2004 - 19:32 #5
På een computer - Nej.

Spørgsmålet er hvad du skal bruge det til? Det kan måske give nogle andre idéer
Avatar billede henninga Novice
15. januar 2004 - 21:31 #6
På een PC - Nej!

Men du kan bruge een PC til at styre 200 DVD-afspillere.
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
19. januar 2004 - 17:19 #7
Lukker spørgsmålet, da jeg ikke kommer ret meget videre.