Avatar billede cjhansen Nybegynder
14. januar 2004 - 20:39 Der er 8 kommentarer

Awards galore !

Er jeg den eneste der helst ikke vil have en award for et website af dem her : http://www.hp-awards.dk/

En af deres favoritter er lige nu www.troldemor.dk

Det er da lidt griner..

cjh
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. januar 2004 - 20:46 #1
GH - ejj jeg vil nu nødig lande på deres top 10, hvis Troldemor ligger nr. 1 :D
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. januar 2004 - 21:06 #2
Føj hvor er begge sider f***ing latterligt grimme!!
KAn man ikke anmelde dem til W3C og få dem banned fra internetet? - FOR EVIGT!!
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. januar 2004 - 21:09 #3
Og øve hvor er den tung den side.
Jeg syntes alle skal skrive til i gæstebogen at de skal fjerne deres latterlige side med det samme. Vi gider sgu ikke ha' den slags forurening af vores liv
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. januar 2004 - 21:19 #4
ARGHH Jeg bliver sgu sur over så'n noget. Hva f**den bilder de sig ind?!

Vi må sgu stå sammen i kampen mod dårligt design. Hva' med at staten opretter en licens til design. Så slipper vi for de amatører som selv tror at de ka' noget.
Avatar billede cjhansen Nybegynder
15. januar 2004 - 11:40 #5
Enig doggy82, såre enig. Det er ganske enkelt en utilgivelig hån mod al værdig design på nettet, men lad os håbe at den ikke nogensinde vinder anerkendelse. Der er dog nok ingen grund til ligefrem at anmelde dem for noget, men man kunne sende et par linier, og måske opfordre dem til at sende siden til en råvurdering her på eksperten!
Smid et svar og få point for dit engagerede svar dawg ;-)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 18:53 #6
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. september 2005 - 11:48 #7
Heh :)

Ok jeg er vist lidt grov her...
Undskyld hvis nogen føler sig støt..  men så kan I jo lære det :D

Arj, der skal være plads til os alle sammen.

OK, jeg synes at hp-awards er ret grim.

Men der er da helt sikkert en masse piger som synes www.troldemor.dk er ret flot. Og de har da også ret til at ha' deres smag.

Det er faktisk et faktum at internettet er domineret af sider som appelerer mest til mænd.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2005 - 00:52 #8
Ville egentlig også bare holde jer ajur med de imponerende fremskridt der er sket på sitet de seneste 2 år *S*