Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
14. januar 2004 - 18:51 Der er 9 kommentarer

Forskellig opløsning

Hey Eksperter...!

Jeg har lige sluttet 2 skærme til mit grafik kort, men nu har jeg det problem at den ene er en 15" og den anden en 19", og nu lyder spørgsmålet så : kan jeg gøre sådan at der er forskellig opløsning på de 2 skærme, for når den ene ser god ud, ligner det andet lort!!

HÅber meget i vil hjælpe, på forhånd tak..

//NKB
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. januar 2004 - 19:02 #1
kommer nok an på hvilket kort og hvilken software du har
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
14. januar 2004 - 19:07 #2
Nvidia geforce 4 ti4200
Avatar billede snuxer Nybegynder
14. januar 2004 - 19:31 #3
nu ved jeg jo ikke hvordan du har set den til.. men hvis du kørere xp og har sat den til 2 forskællige gfx kort så kan du gå ind i egenskaber for skærm, så ind under  indstillinger der kan du vælge hvilket gfx du vil bruge og ændre opløsningen.. det kan du oz godt hvis du kørere det fra sammen gfx mener jeg! er ik helt sikker
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
14. januar 2004 - 19:36 #4
hmm, køre dem fra et kort.. og har kigget overalt, men kan ikke finde det, det var derfor jeg tænkte om der var nogen der vidste præcis hvordan man skulle gøre, eller havde et program til det (:
Avatar billede snuxer Nybegynder
15. januar 2004 - 07:51 #5
hmm hvilke stik bruger du? altså til at smide din anden skræm til..
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. januar 2004 - 13:39 #6
Der er 2 skærm indgange på mit kort, så bare et normalt skærmstik
Avatar billede snuxer Nybegynder
15. januar 2004 - 15:48 #7
hmm hvis der er det må det vel ogs¨være beregnet til at kunne bruge 2 skræme.. såå tjek da din manual.. :)
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. januar 2004 - 20:27 #8
Har den sq ik :D
Avatar billede snuxer Nybegynder
17. januar 2004 - 00:02 #9
JEg ved sq ikke rigtig så.. du kan prøve at tjekke deres hp ud og tjekke deres faq eller nakke en 17 tommer skræm eller hvad du bruger :P