Avatar billede handreck Nybegynder
14. januar 2004 - 18:41 Der er 6 kommentarer

Midlertidig Internetfiler kan ikke slettes

Jeg har uploadet min hjemmeside til nettet, men jeg kan kun se den gamle version af siden men andre kan se den nye...

Jeg har slettet Midlertidig Internetfiler, jeg har sat indstillinger "kontroller, om der er nye versioner af tidliger gemte sider" til "ved hvert besøg på siden"...

Jeg har osse manuelt slettet i "C:\Documents and Settings\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files" og slettet alt der inde, men nårjeg har slettet det og starter explore op igen ligger de sammen filer der igen, det er som om de ikke kan blive slettet...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. januar 2004 - 18:47 #1
Prøv at start maskinen op i fejlsikker tilstand, og slet dem derfra (Tryk F8 under opstart)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. januar 2004 - 18:59 #2
Har du prøvet menuen funktioner > internetinstillinger > ryd cookies, filer (incl offline filer) > ryd oversigt > ok?

Det er ikke sikkert at de er din profils "Temporary Internet Files"..
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. januar 2004 - 19:11 #3
Da det er din egen hjemmeside, har du prøvet med F5 (opdater) når du er ude på siden? og har du stadig den gamle liggende?
Avatar billede handreck Nybegynder
14. januar 2004 - 23:23 #4
jeg har prøvet alt det der er forslået det virker ikke, jeg troer den server jeg sidder på har chaset filerne eller noget....?
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. januar 2004 - 08:16 #5
Hent track eraser, den kan slette Index Dat filen: http://www.acesoft.net/delete_index.dat_files.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. januar 2004 - 08:48 #6
Er de slettet;)