Avatar billede namasalu Nybegynder
14. januar 2004 - 17:24 Der er 16 kommentarer

Programmør søges..langtidsprojekt

Vi er nogle kokke som ikke fatter noget omkring edb og vi vil have noget bygget i et program som skal køre i windows. Hvis du som person ikke kan leve med at vi ikke kan definere de datamæssige problemer korrekt nok henad vejen. Så behøver du ikke henvende dig..
Vi bruger vores ekstra arbejdstimer til at betale dig, så forvent ikke en million i timeløn, men en del kroner over en langsigtet periode.

mvh
Kokkene
Avatar billede mekaniker Nybegynder
14. januar 2004 - 17:27 #1
Prøv at beskriv dit behov, så har folk også lettere ved at vudere om de kan lave det.
Avatar billede pfp Nybegynder
14. januar 2004 - 17:49 #2
Hej,

Send evt. gerne mere information om projektet til peter@votus.dk

/Peter
Avatar billede namasalu Nybegynder
14. januar 2004 - 20:26 #3
Det vil næsten være umuligt at beskrive alt her...skal opbygges i moduler..og vi napper et ad gangen...første modul er et indtastningsmodul til opskrifter...egentlig ganske simpelt..skal være install på..skulle kunne opdateres..være login på...alle opskrifter skal kunne gemmes i op til 6 kategorier..etc.
Avatar billede locturian Nybegynder
14. januar 2004 - 22:56 #4
Hej,

Skriv gerne til mig på loc@locturian.dk med nærmere beskrivelse af de i ønsker, behøver ikke være teknisk, blot det beskriver jeres ønsker nærmere...

Mvh. Søren A. Jørgensen
Avatar billede mannik Nybegynder
15. januar 2004 - 15:42 #5
I må gerne sende em mail her også tommy@manniken.dk
Avatar billede hede98 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:06 #6
Jeg vil meget gerne hjælpe jer, et evt. system kunne jo laves i asp/html sådan at i kan til gå systemet via Internettet. Hvis i kan bruge min idé til noget, så skrive på post@h-hedegaard.dk
Avatar billede coladrenge Nybegynder
18. januar 2004 - 09:54 #7
Hej

Det tror jeg da godt vi kan løse for jer. Vi er specialister i at udvikle Windows programmer og levere idag administrative applikationer til amtslige instutioner - hvor der er krav om et meget højt sikkerhedsniveau da der arbejdes med persondata. Men send en mail til jhc@nc-software.dk - så skal vi kigge på opgaven. Vi holder til i nodjylland - men har en programmør sidende i sønderjylland så vi spænder rimeligt bredt.
Avatar billede 2c Nybegynder
20. januar 2004 - 22:20 #8
Vil gerne lave det.
c_cluts@hotmail.com
Avatar billede gidzmo Nybegynder
22. januar 2004 - 19:42 #9
det er jo netop det vi lever af og så er vi tilmed billige.
kontakt på info@apollo14.com
Vi har lige den i skal bruge til den rigtige pris
Avatar billede concor Nybegynder
23. januar 2004 - 12:17 #10
www.Concor.dk Vi er selv et konsulenthus med flere veluddannede udviklere af alle typer, som har prøvet en hel masse i store koncerner samt mindre. Vi har altså masser af erfaring med konsulentprojekter efter deadlines. Vi er selvfølgelig interesserede og leverer med fokus på kvalitet, hastighed og pris. Du kan kontakte mig på jm@concor.dk.
Avatar billede 2c Nybegynder
23. januar 2004 - 18:05 #11
Må også hellere lige gør lidt reklame for mig selv.

Jeg er lige uddannet som diplom ingeniør inden for it. Jeg skal til at tage en overbygning på to år, så det vil pase godt til mig.

Jeg har suppleret min SU med udviklingen af to større webprojekter, og løsningen til den opgave i snakker om, vil nok være bedst, hvis programmet kunne tilgås fra en web browser.

c_cluts@hotmail.com
Avatar billede swaxi Nybegynder
26. januar 2004 - 00:46 #12
nu fremstår det jo lidt kryptisk, hvad projektet går ud på, men hvis jeg forstår dig ret er ét af jeres problemer netop at definere klart hvad jeres idé er og hvad der kan lade sig gøre etc. hvis ellers i har noget spændende på bedding, kunne jeg være interesseret.
må jeg foreslå, at i skriver et (meget) kort resumé af jeres plan, og mailer til mig (og alle de andre, sikkert ligeså kompetente mennesker, der har efterladt deres mail hér). det vil være et godt udgangspunkt.
Avatar billede swaxi Nybegynder
26. januar 2004 - 00:47 #13
jah ... og min mail er : troels@kyberfabrikken.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. februar 2004 - 06:07 #14
Hej jeg vil meget gerne udvilke jeres program i delphi, jeg har i øjeblikket et program der liner lidt det som jeg tror i søger
dette kan i hente på http://www.night.dk/download/digipx.zip

Jeg har arbejdet med delphi i ca 7 år

Lønnen/bvetallingen kan vi jo altid snakke om

vallemanden@night.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:30 #15
en meget rodet spørgsmål!!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:14 #16
hmmmmm
Hvis på tide at lukke