Avatar billede larsdue Nybegynder
14. januar 2004 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Freelance grafiker til design af hjemmesider

Grafiker med flair for hjemmeside design søges. I forbindelse med udarbejdelse af hjemmesider til mindre og mellemstore danske virksomheder, søger jeg en grafiker, som har sans for markedsføring og moderne linier. Den typiske opgave vil være design af "brochure" hjemmesider, som derefter bygges på baggrund af vores eget CMS. Der ud over vil der også forekomme alm. billed redigering og optimering til hjemmesider. Prisen aftales pr. project.
Hvis du er interesseret eller kender en der kunne være interesseret, så kontakt mig på e-mail: lars@duenielsen.dk for mere information.

/Lars
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. januar 2004 - 15:54 #1
mail sendt
Avatar billede larsdue Nybegynder
19. januar 2004 - 14:33 #2
Har modtaget nogle henvendelser, som pt. bliver vurderet. Er dog stadig åben for henvendelse.

/Lars
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. januar 2004 - 16:17 #3
mail sendt (casper)
Avatar billede cygnet Praktikant
20. januar 2004 - 07:46 #4
mail sendt
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 23:04 #5
Hej Lars!

Har du fundet den rette person til opgaven, eller savner du satdig indlæg??
Avatar billede larsdue Nybegynder
31. januar 2011 - 20:38 #6
Spørgsmål lukket...