Avatar billede atoom Nybegynder
14. januar 2004 - 14:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filoverførsel via USB

ER det muligt at overføre filer fra en PC til en anden via USB med et kabel fra USB porten på PC1 til USB porten på PC2?

...Og hvis ja, skal der nogen speciel opsætning til?

Brgds
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
14. januar 2004 - 15:16 #1
du skal have et såkaldt USB Link kabel.
det dur ikke med et almindeligt kabel...
Avatar billede atoom Nybegynder
14. januar 2004 - 15:40 #2
Fortæl mig lidt om et USB link kabel - Hvordan virker det (ud over at man putter det i stikket :o) ), og skal der noget specielt til for at få det til at virke, eller finder PC'erne selv hinanden?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
14. januar 2004 - 15:54 #3
jeg har ikke selv prøvet det men du kan læse lidt om det her: http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=133-02