Avatar billede wraber Praktikant
14. januar 2004 - 14:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Preloader og mp3

Jeg har et problem med en preloader, der virker fint når jeg der kun er billeder.. men hvis der er lyd med, så virker den ikke, da lyden bliver loadet i FirstFrame. Det har jeg nu slået fra, men så hentes lyden jo ikke? hvad gør jeg???

Venlig hilsen
Wraber
Avatar billede barklund Nybegynder
14. januar 2004 - 14:54 #1
Det skrev jeg i det andet spørgsmål - læg den ind som en timeline lyd et sted, hvor den ikke vil blive afspillet :)
Avatar billede wraber Praktikant
15. januar 2004 - 11:55 #2
Ja, men det ser ud til at virke, men jeg kan bare ikke få lyden til ikke at spille når det bliver loadet... hvad kan jeg skrive før at den ikke bare går igang... og hvor skal det stå??
Avatar billede barklund Nybegynder
15. januar 2004 - 15:17 #3
Læg den ind i et movieclip i frame 2 og skriv stop i frame 1. Så kommer den aldrig hen til afspilningsframen. :)
Avatar billede wraber Praktikant
15. januar 2004 - 15:19 #4
skide godt... nu virker det... skal du ikke have points.???
Avatar billede barklund Nybegynder
15. januar 2004 - 15:26 #5
Jo tak da...
Avatar billede barklund Nybegynder
15. januar 2004 - 15:35 #6
Tark for points ;)
Avatar billede wraber Praktikant
15. januar 2004 - 15:40 #7
jo det var så lidt... mit problem er at jeg er gået i gang med flash fra den gale ende... jeg sider og scripter nogle smart ting, men kan ikke finde ud af noget simpelt som at indsætte flash filer i hinanden, og heller ikke at animiere noget som helst. men min præsentation er blevet dynamisk, men jeg har hele tiden problemer med de timelines. jeg skulle nok ikke være startet med bogen "Flash MX" advanced". Det er skide godt med Eksperten så man kan få lidt hjælp, nå skidtet ikke vil som man selv... tak for hjælpen
Avatar billede barklund Nybegynder
15. januar 2004 - 15:54 #8
Snart kommer der også nogle fornuftige danske bøger - har jeg ladet mig fortælle ;)
Avatar billede wraber Praktikant
15. januar 2004 - 16:01 #9
nice... men jeg nu nok få det lært!
Avatar billede barklund Nybegynder
15. januar 2004 - 16:11 #10
(skal bare lige have skrevet den færdig ;)
Avatar billede wraber Praktikant
15. januar 2004 - 16:14 #11
hvornår tror du den kommer???