Avatar billede looneytunes Nybegynder
14. januar 2004 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang til https sider

hjælp - jeg kan ikke betale mine regninger. Siden en gang i december har jeg ikke kunnet få adgang til min netbank. Jeg har forøsg med at deaktivere min firewall - geninstallere IE med SP1 og intet hjælper. Det er alle sikrede sider, som jeg ikke kan komme ind på. Meddelelsen "Siden kan ikke Vises" komer hver gang.
Hvor kan problemet ligge. Jeg kører XPPro -Zonealarm free ed.
Avatar billede halifax Nybegynder
14. januar 2004 - 12:35 #1
Har du installeret Java Virtuel Machine? - Øhee.. det er vist med i SP1.
https er sikre sider. Mangler du noget opdatering/installering vedr. din netbank.
Avatar billede looneytunes Nybegynder
14. januar 2004 - 12:39 #2
Alle 3 flueben er sat i de avancerede indstillinger i IE. Nej jeg har talt med banken flere gange - uden held - de kan heller ikke finde noget ivejen med min installation. Kan problemet ligge i at jeg bruger Adios Pop-Up???
Avatar billede halifax Nybegynder
14. januar 2004 - 13:21 #3
Afprøv det ved at disable Adios Pop-Up.
Avatar billede anuseren Nybegynder
14. januar 2004 - 13:25 #4
og afbryd også lige din firewall som test!

sikre sider kører på port 443, og hvis din firewall har blokeret dem, så vil den sige "siden kan ikke vises"
Avatar billede looneytunes Nybegynder
16. januar 2004 - 12:30 #5
I går modtog jeg en opdatering fra MIcrosoft g den har tilsyneladende løst problemet i XP - det virker nu og jeg kan betale regninger igen.