Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2004 - 10:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Soltek SL-75FRN2 med 512 PC3500 DDR.

Jeg har lige købt et soltek SL-75FRN2 bundkort med tilhørende dual 512 pc3500 ddr. Computeren genstarter bare, kan ikke engang få den den op og kører så jeg kan komme i bios. Kan det være fordi de ikke kan køre sammen?

På Forhånd Tak.

Alex. - BuLLeFaR's ven.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 10:22 #1
har du prøvet at resette bios??
Avatar billede snuxer Nybegynder
14. januar 2004 - 20:02 #2
det først jeg vil foreslå dig er at starte med at tjekke om du har sat det hele tid.. og ellers tag dine pci kort ud en efter en.. det problem havde jeg nemlig også en gang.. så gik jeg bare igang med at pille lordet ud....
Avatar billede bullefardk Nybegynder
18. februar 2004 - 07:16 #3
tror ikke der sker så meget her. vi fik det til at køre, men ved ikke hvordan..