Avatar billede leiflassen Nybegynder
14. januar 2004 - 09:27 Der er 1 kommentar

Diskdrive not found

HP iPAQ 2210 og TOMTOM navigation på et Compact Flash kort.

Efter en vellykket installation af TOMTOM GPS på Compact Flash kortet, så skal Danmarks kortet også installeres.
Men efter at jeg har valgt Danmarkskortet og valgt
PC Memory Card Reader (CF/MMC/SD) kommer meddelelsen:

"Diskdrive not found"

Jeg har prøvet 3 forskellige computere og får samme fejl.
På den måde kan jeg jo ikke få Danmarkskortet lagt over på CF memory kortet.

Active Sync har connected, jeg har jo også lige installeret GPS.

Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Avatar billede leiflassen Nybegynder
14. januar 2004 - 11:19 #1
UPS Har vist selv fundet ud af det.
Det er for tidligt, at jeg vælger CF kort, jeg skal på dette sted vælge PocketPC (Windows CE)
Næste spørgsmål går så på at vælge /CF Card, når Danmarkskortet skal ud på et ekstern kort.