Avatar billede p_burns Nybegynder
13. januar 2004 - 17:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Engelsk vs dansk pocket pc 2003

Hej .. har købt mig en pocket pc Orange M1000. Mit problem er, at det er en UK version af pocket pc. Det gør den intelligente ordbog lidt ubrugelig når man skriver på dansk + at microsoft transcriber ikke fungerer. Ved nogle om man kan installerer en dansk ordbog eller på anden måde få den til at "tale" dansk??

VH Pete Burns
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
16. januar 2004 - 22:03 #1
Den korte version: Det kan du ikke.
Der findes dog programmer, der kan hjælpe dig.

Se fx. http://danish.pocket-pc.penreader.com/Language_Extender_Danish.html

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt fra folk, der var glade for det.
Avatar billede thorolf15 Nybegynder
09. maj 2004 - 10:48 #2
Den side vil jeg da lige kigge naermere paa! Selvom jeg dog hellere vil ha den fra fransk til engelsk...