Avatar billede tdkt Nybegynder
13. januar 2004 - 16:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indscanning af billeder

Hej er der nogle der kender en god og billig service på nettet hvor man kan indsende sine billeder pr. brev (ikke digitale billeder) og få dem tilbage på evt. cd-rom.

mvh

TDKT
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. januar 2004 - 16:30 #1
Det er der ikke nogen der påtager sig specielt billigt. Du skal ikke have scannet ret mange billeder, før det du betaler for det kan financiere købet af en udmærket scanner, så du selv kan klare opgaven :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. januar 2004 - 18:11 #2
Avatar billede tdkt Nybegynder
18. januar 2004 - 12:43 #3
tak jeg prøver
Avatar billede tdkt Nybegynder
18. januar 2004 - 12:44 #4
hvad sker der, jeg gav mig selv point??????
Avatar billede magictouch Nybegynder
18. januar 2004 - 13:54 #5
Joh;) men hvis du "brænder" efter at gi point, så opret et nyt spg. -Point til -?