Avatar billede paastrup Nybegynder
13. januar 2004 - 15:35 Der er 1 kommentar

Kan ikke se billedfiler i MS billed og fax-viser

Kører win xp pro. Kan ikke se/åbne mine billeder i MS billed- og fax-viser, eller nogen som helst andre billedprogrammer. De meddeler, at der ikke kan læse filetypen, selvom de fremstår som *.jpg, og viser icon og titel.

Er der nogle måder hvorpå jeg kan rette på dette, så de kan ses ?
Avatar billede paastrup Nybegynder
19. januar 2004 - 18:11 #1
Jeg kan læse nogle jpg-filer. Når jeg peger på egenskaber for filerne er der ingen dokument info. Det er der derimod på de filer jeg kan læse. Kan jeg "reparere" de ødelagte filer ?. Der er adskillelige som er uerstattelige. Jo - jeg tager backup, men tilsyneladebde ikke ofte nok.