Avatar billede tzinck Novice
13. januar 2004 - 14:51 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Stabilt webhotel

Er der nogen der kender en udbyder der har kanonstabile webhoteller.  Det SKAL simpelt hen bare fungere ALTID.

99,9999999 % oppetid !!!
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 14:54 #1
www.cliche.dk JEG HAR ALDRIG OPLEVET AT DET ER NEDE!
Avatar billede b.b Nybegynder
13. januar 2004 - 14:57 #2
Du får hvad du betaler for...dvs. at du nok ikke skal vælge dem som ligger i 10 kr's klassen.
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. januar 2004 - 14:57 #3
Dette spørgsmål ser meget skummelt ud.
Måske kunne CoAdmin kigge om det er samme IP adresse på både kobe14 og tzinck?
Avatar billede styless Nybegynder
13. januar 2004 - 14:58 #4
Min tidliger host: JeppoNet (http://www.jepponet.dk) skiftede til b-one.dk (http://www.b-one.dk) og har heller ikke oplevet nedetid eller noget andet på dem.
Avatar billede dna Nybegynder
13. januar 2004 - 14:58 #5
Hvis du går efter kvalitet så skal du vælge:
www.wannafind.dk - de er lidt dyere end de andre, men deres service og kvalitet er helt i top.

dna
Avatar billede bryrup Nybegynder
13. januar 2004 - 15:03 #6
Jeg bruger Cliche.dk den har aldrig været nede ved mig men syns at den er langsom om natten... men der laver de også backup af hjemmesiderne... sååå!!
Avatar billede b.b Nybegynder
13. januar 2004 - 15:04 #7
>>ldrada..?? hvorfor ser dette skummelt ud....Spørgsmålet fejler da ingenting...
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. januar 2004 - 15:09 #8
b.b> Jeg synes bare at det ser en smule skummelt ud, jeg ved ikke hvorfor.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 15:10 #9
ldrada - Hvorfor er det skummelt? Hvad har jeg nu gjordt?
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. januar 2004 - 15:13 #10
kobe14> Som sagt, jeg ved det ikke.
Du må undskylde hvis jeg ikke har ret i mine bange anelser.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:18 #11
Der findes ikke et webhotel med 100% oppetid. Selv det mest stabile hotel er underlagt faktorer de ikke selv er herrer over.

Personligt vil jeg gerne anbefale www.web10.dk. De har IKKE 100% oppetid, men jeg har på den anden side ikke oplevet bedre oppetid andre steder.
Avatar billede tzinck Novice
13. januar 2004 - 15:22 #12
cliches mailservere er hamrende ustabile
Avatar billede tzinck Novice
13. januar 2004 - 15:23 #13
->idara - hvorfor synes du det ser skummelt ud ?
Avatar billede tzinck Novice
13. januar 2004 - 15:35 #14
Jeg tror jeg vælger wannafind - jeg tror simpelthen ikke på de helt billige - det er vist mere til privat brug
Avatar billede altec Nybegynder
14. januar 2004 - 10:22 #15
så vil jeg hellere vælge hostingsuite, de er meget bedre og koster det samme...
Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:59 #16
tjek wannafind.dk eller alphahouse.dk tilbyder næsten det samme... Begge seriøse. Har en ven der bruger begge faktisk han er super tilfreds!
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 20:07 #17
Prøv at se på www.unitspeed.dk. Det kan være de opfylder dine krav. Kender en som er hos dem og han er tilfreds.