Avatar billede volcanodk Nybegynder
22. januar 2001 - 10:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Findes der et program til nrtværk uden at skulle bruge modem

Hej jeg har et spørgsmål til jer, findes der et program hvor man kan skrive til andre Pc\'er uden at skulle bruge modem. Jeg mener når man har som jeg selv 3 stk Pc\'er forbunder på et netværk kan man så bruge et program hvor man skriver til de andre Pc\'er og de så kan svare igen uden at skulle lokke på internettet med modem. Altså bare atarte det program og så skrive til hinanden. Er der nogen der kan hjælpe mig med det
Mvh John Hansen volcano@vip.cybercity.dk
Avatar billede spikey Nybegynder
22. januar 2001 - 11:08 #1
du kan bare skrive winpopup
(start/kør..) så kan i skrive til hinnanen hvis i allesammen har det åbent
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
22. januar 2001 - 11:09 #2
Start - Kør:

Skriv Winpopup

(Programmet skal køre på alle 3 maskiner)

/Dr_Scoop
Avatar billede spikey Nybegynder
22. januar 2001 - 11:09 #3
bemærk at i skal skrive ip eller computernavn i modtager feltet
Avatar billede spikey Nybegynder
22. januar 2001 - 11:10 #4
se dr scop er enig *S*
Avatar billede stampeair Nybegynder
22. januar 2001 - 11:41 #5
det er vist nok at skrive computernavnet på modtageren
Avatar billede spikey Nybegynder
22. januar 2001 - 11:45 #6
stampeair: Ja det skrev jeg også men pyt så er det da bekræftet
Avatar billede volcanodk Nybegynder
22. januar 2001 - 11:58 #7
Hej speky 1000 tak for imformationen og jeg ønsker dig alt godt fremover Mvh volcano@vip.cybercity.dk
Avatar billede volcanodk Nybegynder
22. januar 2001 - 12:01 #8
1000 tak til alle der her er kommet med informationer til mig
Mvh volcano@vip.cybercity.dk