Avatar billede sammy Nybegynder
13. januar 2004 - 09:50 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Optimistisk logo forespørgsel

Hej alle,

Jeg har brug for et logo til mit firma Schnor Consulting. Desværre er jeg lidt a'la mongol til det grafiske, så hvis der var nogle flinke sjæle der kunne bruge et par minutter på at stykke et lille enkelt logo sammen ville jeg være lykkelig! =)
M.h.t logo skal det jo ikke være alt for kompliceret, noget ganske enkelt, eller evt. et link til site's med logo's (har dog terpet mange af de andre posts om dette emne)
Jeg havde dog forestillet mig at man kunne lave et logo ud af "Schnor" navnet, du ved - lave lidt lækker formatering, ej WordArt! =)
Jeg er som navnet nok angiver nystartet IT-konsulent, men logoet behøves jo ikke nødvendigvis at indeholde fagområde.
Jeg sætter en del points af til dette, ikke at de betyder så meget, men kontanter kan det dog blive til for et exceptionelt logo.

Håber nogen har lidt tid til overs til dette lille projekt her til formiddag - Ha' det hygsomt!

Mvh Sammy
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 10:54 #1
Hvad laver du? IT-konsulent er jo så meget... :)
Har du en hjemmeside med eventuelle beskrivelser af, hvilke tjenester du tilbyder og/eller en mail-adresse?
Avatar billede sammy Nybegynder
13. januar 2004 - 11:10 #2
jeg har ikke smidt min hjemmeside online endnu, men generelt set yder jeg konsulentbistand til den finansielle sektor (implementering af diverse systemer/netværk til handel med valuta, aktier etc.)- so far. Der skulle gerne komme lidt udviklings-arbejde på banen i nærmeste fremtid ;-) min mail lige p.t. er sammy.schnor@sol.dk.
Men man kan jo sige at logo'et ikke behøves at reflektere arbejdsområdet som sådan.
Som nævnt i første post, tænkte jeg på at pusle med firmanavnet (Schnor, Schnor Consulting, Sammy Schnor, SS, SC or the like? =) evt. lave frækt logo ud fra inititialer eller lign. Jeg tænker så det brager, skulle gerne have det klart til min første fakturering på torsdag ;-).

Tak for din interesse btw!
Avatar billede nfk Nybegynder
13. januar 2004 - 15:24 #3
prøver lige med et par forslag i "klassisk" stil: http://www.php2004.1go.dk/schnor1.gif
http://www.php2004.1go.dk/schnor2.gif
Avatar billede sammy Nybegynder
13. januar 2004 - 16:02 #4
Første forslag er slet ikke så tosset, det er lige præcis den stil jeg leder efter...
Flere forslag er velkomne ;-), jeg venter lige med at lukke i håb om andre idéer.
Tak for hjælpen anyways
Avatar billede arnums Nybegynder
13. januar 2004 - 16:59 #5
et par hurtige eksempler:
http://www.knoer.dk/schnor_c
Avatar billede nfk Nybegynder
13. januar 2004 - 21:58 #6
kunne du evt. skrive hvad der skulle ændres og forbedres?
Avatar billede sammy Nybegynder
14. januar 2004 - 07:36 #7
nfk, jeg tror bare jeg napper det første logo, jeg har fået idéen =) kan selv ordne resten. tak for hjælpen!
Avatar billede nfk Nybegynder
14. januar 2004 - 07:40 #8
jep jep for jeg så point... :p
Avatar billede sammy Nybegynder
14. januar 2004 - 07:50 #9
that should do, glemte lige at markere dit username - have a nice day! =)